15 427 besökare online
858 517 medlemmar • 45 881 453 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Dator och IT > Dator- och konsolspel > Spel: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
HeinCoke
Medlem
Jag är på liganivå 2. Har ett par extremt bra spelare särskilt en som verkligen är bättre än alla andra i ligan. Nivå 1 vann jag utan större bekymmer. Men under Nivå 2 misslyckas jag vinna de flesta matcherna. Kollat på andras lag och spelare men mitt lag, sett till kvalitén på spelare borde jag vinna mer. Spelare en vanlig 4 - 4 - 2 uppställning. Det enda jag märkt är att jag inte har lika bra psykisk attribut på mina gubbs, kan detta vara felet?

Gotte85
Medlem
Kom in under de sista 2 matcherna under förra säsongen var svårt att avancera då. Dock nu när man fortfarande är i nybörjarligan så flyter det på bra. Inga förluster än så länge, får väl se idag då man möter liga 3:an hur det går.

Shallah
Medlem
Finns det något fungerabde token hack? Spelar på android

M3th
Medlem
Någon som har blivit manager för en till klubb som vet hur det funkar?
Har man kvar sin nuvarande och är manager för 2st lag då eller? Och hur funkar det med budget & allt annat?

gregerbdsm
Medlem
Kan man föra över facebooks progress till ett vanligt konto eller måste man fortsätta köra på samma?

Helgon1891
Medlem
Hej!

Någon som har bra tips på extra gratis tokens?
Spelar på android och hittar inte videorna som ger gratis tokens.

Tack på förhand

400Ben
Medlem
400Bens avatar
Registrerade mitt bankkonto innan för att få 21 gratis Tookens. Nu råkade jag köpa 838 Tookens för 667 kr och detta är jag inte sugen på. Tänkte inte på att jag registrerat det och tänkte att jag kunde klicka lite hur jag ville att något skulle hända, innan det var för sent.

Kollade deras support och den är inte öppen för ens på måndag, eventuellt tisdag nu kanske med tanken på att det är påsk. Deras supportsida verkar inte vara i det bästa laget. Men står att de ska övervaka krisärenden 24/7.

Deras support är: http://support.nordeus.eu/entries/22...on-iOS-TAPJOY-

Skulle någon kunna hjälpa mig hur jag kommer till denna 24/7 supporten?

Jacksonsoa
Medlem
Jacksonsoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Registrerade mitt bankkonto innan för att få 21 gratis Tookens. Nu råkade jag köpa 838 Tookens för 667 kr och detta är jag inte sugen på. Tänkte inte på att jag registrerat det och tänkte att jag kunde klicka lite hur jag ville att något skulle hända, innan det var för sent.

Kollade deras support och den är inte öppen för ens på måndag, eventuellt tisdag nu kanske med tanken på att det är påsk. Deras supportsida verkar inte vara i det bästa laget. Men står att de ska övervaka krisärenden 24/7.

Deras support är: http://support.nordeus.eu/entries/22...on-iOS-TAPJOY-

Skulle någon kunna hjälpa mig hur jag kommer till denna 24/7 supporten?
Gick det att lösa?

Svara på ämne
Topp Dela »