2014-01-21, 17:52
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
De sa att de ville ha en besökarmängd på 80,000 personer i år i en intervju från förra året så tja, jag tror det krävs en jävla massa stora band för det .
Iår var det väl snack om att kanske inte ens utöka? Utan att få logistiken i hela festivalen att fungera bättre och det innan man satsar på att bli ännu större. Tror förvisso att de kommer att utöka lite, men inte tror jag på 80.000 iår inte.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article17046826.ab
Citera
2014-01-21, 17:54
Medlem
CocaCarolas avatar
Svimmar om dem får dit Eminem såg att man kunde rösta på att han skulle dit.
Citera
2014-01-21, 20:04
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Iår var det väl snack om att kanske inte ens utöka? Utan att få logistiken i hela festivalen att fungera bättre och det innan man satsar på att bli ännu större. Tror förvisso att de kommer att utöka lite, men inte tror jag på 80.000 iår inte.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article17046826.ab

Jahaja, där ser man. Har inte sett den källan. Aja, en sak är säker, det lär nog bli mer än 60,000 tror jag i alla fall.
Citera
2014-01-21, 20:19
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Jahaja, där ser man. Har inte sett den källan. Aja, en sak är säker, det lär nog bli mer än 60,000 tror jag i alla fall.

Om dom inte lyckas fixa alla de logistiska problem som uppstår vid sådana folkmängder så tror jag (och hoppas) att de är professionella nog att inte överboka. Förra året fanns det relativt stora brister, vilket FKP även medgav. Sen krävs det ju en jävla line-up för att dra 60k+ i Sverige. Men det är absolut inte omöjligt!
Citera
2014-01-24, 00:11
Medlem
Stod idag i kön på ICA Maxi och hörde en tjej prata med en kille som jag uppfattade som hade någonting med Upplev Norrköping och kommunen att göra (tror ja). De sa att Dance-akterna var svårast att signa. Tydligen hade flera stora namn tackat nej. Enligt vad jag uppfattade så hade de populäraste svenska DJsen som finns att tillgå tackat nej utan att avslöja några namn. Typ så sa hon.

Med det sagt blir det förmodligen ingen från Swedish House om man nu kan lita på vad hon sa. Det lät inte som påhitt.
Citera
2014-01-24, 00:51
Medlem
Since88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Stod idag i kön på ICA Maxi och hörde en tjej prata med en kille som jag uppfattade som hade någonting med Upplev Norrköping och kommunen att göra (tror ja). De sa att Dance-akterna var svårast att signa. Tydligen hade flera stora namn tackat nej. Enligt vad jag uppfattade så hade de populäraste svenska DJsen som finns att tillgå tackat nej utan att avslöja några namn. Typ så sa hon.

Med det sagt blir det förmodligen ingen från Swedish House om man nu kan lita på vad hon sa. Det lät inte som påhitt.

Bra!, då hoppas jag på en riktigt fet rock headline nu då!.. Och inte endast ett avdankat band med en fot i graven!
Citera
2014-01-24, 03:52
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8

Steve Angello kommer till Insanity så nej, något SHM blir det inte.
Citera
2014-01-24, 15:13
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
"Nu har vi uppdaterat vår spellista ordentligt. Och nästa vecka kommer det dyka upp nya låtar och artister i den.

Jepp, det vankas bandsläpp..."

Från Facebook
Citera
2014-01-24, 15:19
Medlem
namerlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Från Facebook

DE LEVER!
Citera
2014-01-24, 15:29
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
DE LEVER!

Såklart Nu är frågan bara om det äntligen är dags för det där förbannade danssläppet eller om dom skjuter på det ännu mer.
Citera
2014-01-24, 16:26
Medlem
Snides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Från Facebook
Det är nästa vecka allt avgörs då.

Vilken stil kommer bråvalla att satsa på, big room house eller alternativ dansmusik.
Citera
2014-01-24, 16:31
Medlem
namerlesss avatar
Frågan är om det bara blir Dance-släppen som är väldigt försenade.

Eller om de ''kompenserar'' och släpper en jävla massa band. Tex Hip-hop headlinern (Eminem, Outkast typ)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in