8 132 besökare online
858 489 medlemmar • 45 880 831 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Centralstimulantia
Svara på ämne
Ämnesverktyg
kamouflagekorv
Avstängd
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajri 
är denna klassad? vågar man isåfall beställa hem en gubbe?

Som hälsofarlig vara.

Lajri
Medlem
Lajris avatar
måste sett fel på trådnamnet.

men detta är inte samma substans som "5-APB" ???

Presentpapper
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajri 
måste sett fel på trådnamnet.

men detta är inte samma substans som "5-APB" ???

Nej, det är det inte.

dmtnoja
Medlem
dmtnojas avatar
känns samma som 5-APB fast man behöver högre doser och det känns ändå inte riktigt lika skönt. så lite 5-IT varning på denna! den är bra, men vad har folk tagit som max dos? har hört att 400 mg är optimalt men även 500 mg.....

speccaan
Medlem
speccaans avatar
Denna är fortfarande inte klassad? Minns att denna helt klart va i klass med 6-apb och av min uppfattning bättre än 3-mmc. Någon som orkar ta sig tid att pma mig pålitliga shoppar såväl in som utrikes som har denna? Det talas ofta om de 4a officiella rc-shopparna eller dylikt, vet att buckled anses vara en, vilka är dom andra?

kamouflagekorv
Avstängd
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speccaan 
Denna är fortfarande inte klassad? Minns att denna helt klart va i klass med 6-apb och av min uppfattning bättre än 3-mmc. Någon som orkar ta sig tid att pma mig pålitliga shoppar såväl in som utrikes som har denna? Det talas ofta om de 4a officiella rc-shopparna eller dylikt, vet att buckled anses vara en, vilka är dom andra?

Den är klassad, som hälsofarlig vara.

Papertowel123
Medlem
Hur skiljer sig denna i rus fråb 5-APB?
Ser att en inrikes shop fått in den och funderar på att dra iväg en beställning.

kamouflagekorv
Avstängd
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papertowel123 
Hur skiljer sig denna i rus fråb 5-APB?
Ser att en inrikes shop fått in den och funderar på att dra iväg en beställning.

Tycker denna är mycket skevare och inte lika mycket eufori som 5-apb. Jag älskar 5-MAPB dock är AT'n man får efter en kväll på denna helt sjuk, så jag tar det väldigt lugnt med denna.

Papertowel123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv 
Tycker denna är mycket skevare och inte lika mycket eufori som 5-apb. Jag älskar 5-MAPB dock är AT'n man får efter en kväll på denna helt sjuk, så jag tar det väldigt lugnt med denna.
Tack, är den orala doseringen densamma dvs 150-200mg?

kamouflagekorv
Avstängd
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papertowel123 
Tack, är den orala doseringen densamma dvs 150-200mg?

Börja med 100 skulle jag säga. Gå absolut inte över 330mg på en kväll. AT'n från det är så jävla illa, kunde inte vistas bland folk på en vecka.

AT'n är lite oberäknelig då jag har lyckats hoppa över den en gång med 5-htp medan en annan gång så gjorde inte 5-htp ett dyft.
Senast redigerad av kamouflagekorv 2013-12-02 kl. 22:19.

Presentpapper
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv 
Börja med 100 skulle jag säga. Gå absolut inte över 330mg på en kväll. AT'n från det är så jävla illa, kunde inte vistas bland folk på en vecka.

AT'n är lite oberäknelig då jag har lyckats hoppa över den en gång med 5-htp medan en annan gång så gjorde inte 5-htp ett dyft.

Håller med om AT'n från denna substans. Med Pyrazolam med i bilden mot slutet mådde jag inte särskilt dåligt dagen efter, utan detta blev jag ett vandrande nervvrak.

RC
Medlem
RCs avatar
Dosering för IV på denna? Uppnås kick?

Svara på ämne
Topp Dela »