Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 3
  • 4
2013-02-20, 14:08
  #37
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khnum
Jag antar att du är medveten om att upplevelsen är individuell? Alla reagerar olika och uppenbarligen är inte din hjärna kanske så mottaglig för att trippa, eller hur man ska uttrycka det. Medan min med flera andras är, det är bara så det är. Du ser knappt något visuellt medan andra ser hur mycket som helst. Vi är individer och vi reagerar olika på samma saker, inget konstigt.

Ja, jag är medveten om att det är inviduellt men när varenda tripprapport på lsd från flashback är så här spårade börjar man ju undra.. vet ett tiotal personer som säger samma sak, har aldrig hört sånna här historier irl. Även om folk tar 2-3 lappar.
__________________
Senast redigerad av exade 2013-02-20 kl. 14:12.
Citera
2013-02-20, 17:12
  #38
Medlem
khnums avatar
Det kanske är fler som skriver om sina snedtrippar än om sina bra trippar. Man måste ha ganska så jävla bra fantasi för att sitta och hitta på sådant här. Och alla som har snedtrippat känner ju oftast igen sig i andras snedtrippar. Jag hoppas att du aldrig kommer förstå, därmed att du aldrig upplever det för det är fan inte roligt.
Citera
2014-01-22, 16:56
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khnum
Det kanske är fler som skriver om sina snedtrippar än om sina bra trippar. Man måste ha ganska så jävla bra fantasi för att sitta och hitta på sådant här. Och alla som har snedtrippat känner ju oftast igen sig i andras snedtrippar. Jag hoppas att du aldrig kommer förstå, därmed att du aldrig upplever det för det är fan inte roligt.


nä fyfan, gick igenom samma sak i höstas, har tagit nästan 5 månader att landa. CB+Lucy kan vara en förrädisk kombination, var helt övertygad om att jag skulle dö så fort jag somnade pga njursvikt, hamnade tillslut i någon slags trans efter 6-7 timmar där jag kände att jag kommunicerade med någon slags ormgud, dock så visade det sig att mina buksmärtor berodde på att jag sträckte musklerna vid magen under första timmens psyk-skratt.

men sålänge man klarar sig psykiskt och inte blir totalt psykotisk så tror jag att snetrippar kan vara något som i längden gynnar ens personliga utveckling då man ser på saker från helt andra perspektiv.
Citera
2014-01-22, 17:24
  #40
Medlem
Bassplays avatar
Det känns som det där är anledningen till att jag inte vill / vågar prova.
En enda liten sak verkar kunna rubba all stämning och få en att snea.

Självklart lär set och setting , trippleksaker, trippvakt och lugn musik hjälpa men ändå.


Tycker rapporten var bra. 8/10.

Tror du att du kommer göra om det?

Mvh
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback