2013-12-28, 15:53
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Vad kan man förvänta sig av 50st + en flaska vodka?
Kraftig sömn, har du jävla tur kanske du tom. vaknar igen...
Citera
2013-12-29, 13:12
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Vad kan man förvänta sig av 50st + en flaska vodka?
En jävligt massa minnesluckor!
Citera
2013-12-29, 13:17
Medlem
KringExs avatar
Pyrazolam kan stoppa upp sig nånstans!
Tacka vet jag Iktorivil! Fyfan vilken superbenso!!!

Trevlig Helg!
Citera
2014-01-01, 02:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx

Trevlig Helg!

Nu kan det om man står på ruta ett och är laglydig, vara en ganska lång väg genom vårdapparaten till Iktorivil. Då är det väl jättebra att det finns en klen laglig anti-hero benso, som ändå har viss effekt mot ångest, några knappklick och tät postgång bort.

Svensk vård har många kinesiska kemister med tvivelaktig moral, att tacka för självmord och skador som aldrig inträffat, eftersom instabila människor haft åtminstone något i väntan på att få mer välfungerande och säkrare benso.
Citera
2014-01-01, 21:36
Medlem
bdbdbdbds avatar
Inget att ha mot bakfylla, tog 15st, möjligt att det släppte andra spärrar, nu med diazepam så försvann det äntligen.
Citera
2014-01-02, 11:02
Medlem
Bullsquids avatar
Fan nu blev det visst 5st pyra igen blandat med lite sprit...
inte lätt att hålla fingrarna borta men till nästa gång hinner väl toleransen gå ner med medans man väntar på nästa order. ska se till att de tar slut först helt o hållet så man MÅSTE ta en vit vecka eller så...

btw funkade de super mot bakfylla....söp som fan på nyår. slängde i mej ett par när jag vakna och fick aldrig minsta bakfylla (blir sjukt dålig annars när jag e bakis. typ helt utslagen en hel dag men nu mådde jag bara fint, så nog funkar det men man får ju ta ett par st såklart. 15 borde räcka gott och väl om du inte är megatolerant.) jag har ändå ätit de en vecka snart
Citera
2014-01-02, 11:12
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx

Trevlig Helg!

Ikto e kungen av benso håller jag med om men var ett bra tag sen jag fick tag i den nu
saknar de som faan räckte ju med 2-3st så va man go en hel dag
Citera
2014-01-03, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Börjar du att må nå bättre ännu?

ja det gick över efter några dagar. Skumt som fan var det. Vet fortfarande inte vad jag ska skylla på dock!?

mvh
Citera
2014-01-05, 05:33
Medlem
Tycker pyra är en bra och mild vardags benzo! Men att behöva 30-35stycken för att lyckas somna efter ett tjack race eller liknande känns lite sådär...
Citera
2014-01-05, 06:06
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godknowamgood
Tycker pyra är en bra och mild vardags benzo! Men att behöva 30-35stycken för att lyckas somna efter ett tjack race eller liknande känns lite sådär...

Jag går inte på några som helst droger, men har tyvärr hög tolerans på Zolpidem jag får på recept.
Den höga toleransen beror inte på att jag flummat på dom utan på att jag använt dom i typ 10 år för att somna så det är typ oundvikligt.

Då läkare inte gärna skriver ut mer än 1 st eller max 1 1/2 Zolpidem att sova på per natt oavsett om patienten har tolerans eller ej så måste jag tyvärr dryga ut med bl. a Pyrazolam mellan recepten.

Som sagt, jag pundar inte, har aldrig ens testat tunga droger, men jag behöver lätt 30-35 Pyra + minst en halvliter grapefruktjuice på det för att somna.
Och då handlar det inte om att däcka och snarka bort 12 timmar utan jag somnar till ett par timmar innan jag vaknar igen.

Så jävla drygt (och dyrt om inte annat).

Fuck insomni alltså, bryter hellre ett ben eller nå´t

Håller med om att Pyra fungerar bra mot "mild" ångest.
Då behövs inga superdoser utan det fungerar bra med 5-6 st.
Senast redigerad av LemPica 2014-01-05 kl. 06:08. Anledning: Tillägg
Citera
2014-01-07, 14:38
Medlem
zammas avatar
2st gav att skön lugn avkoppling. Bra mot gad. Nykter känsla. Men skön. Inga problem är stora..
5st. Avslappnade. Starkt lugnt och skönt. Alla problem är HELT borta.
5+ Minnes luckor för min del. Tog på mig jackan in och ut. Uppträdde konstigt enligt folk som trodde jag var full.
Citera
2014-01-07, 16:11
Medlem
Tja!

Har en tid nu funderat på att köpa någon RC benzo pga min social fobi, sömnproblem och ångest för att se om det skulle hjälpa nått. Tänkte ta kanske 1-4st nån gång i veckan eller så.

Så nu undrar jag om ni tror att pyrazolam är rätt för mig som inte har några tidigare erfarenheter av benzo överhuvudtaget eller om det det finns nån annan RC på marknaden som skulle passa mig bättre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in