2013-12-15, 21:48
Medlem
JFOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Att kvinnor knullar runt leder till kostnader och problem för samhället. Aborter, könssjukdomar samt oönskade och faderslösa barn vilka utgör framtidens kriminella.

Hade kvinnor betalat sina egna aborter och betalat för sina egna barn samt varit kapabla att uppfostra dem så hade kvinnorna kunnat få göra som de vill men nu är inte så fallet.
Män kan ju också få könssjukdomar man kan såklart vara en bra mamma fast man gillar sex.
2013-12-15, 21:50
Medlem
JFOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Får du tycka. Det finns säkert undantag, men jag tror att många barn far illa av att ha en hora till mamma, och jag hoppas och tror att åtminstone några lösaktiga slampor skärper sig när fler män vågar säga vad de tycker.

Varför far inte barnen illa om deras pappa knullar runt då? det är okej att gilla sex och att ha så mycket sex man vill oavsett kön.
2013-12-15, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JFOL
Män kan ju också få könssjukdomar man kan såklart vara en bra mamma fast man gillar sex.
Om man är promiskuös och öppen med det visar man att det är okej, det finns risker med det.
Citat:
Varför far inte barnen illa om deras pappa knullar runt då? det är okej att gilla sex och att ha så mycket sex man vill oavsett kön.
Det är inte hälsosamt att ha sex med allt man ser. HIV, barn som ingen tar hand om, är det bra?
2013-12-15, 22:54
Medlem
JFOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schockis
Om man är promiskuös och öppen med det visar man att det är okej, det finns risker med det.

Det är inte hälsosamt att ha sex med allt man ser. HIV, barn som ingen tar hand om, är det bra?
Och vem är du att döma andra personer? om du inte vill "ligga runt" skit i det då och låt andra vara. Varför skulle det inte vara okej? att könssjukdomar kan spridas är inte en anledning använd kondom/p-piller om du är rädd för att bli smittad.
2013-12-15, 22:55
Medlem
JFOLs avatar
Citat:
Och vem är du att döma andra personer? om du inte vill "ligga runt" skit i det då och låt andra vara. Varför skulle det inte vara okej? att könssjukdomar kan spridas är inte en anledning använd kondom/p-piller om du är rädd för att bli smittad.
eller oj p-piller skyddar inte mot könssjukdomar kom jag på nu
2013-12-15, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles-själ
Det finns betydligt värre synder än att vara ett Svenskt luder enligt mig.
Men visst kan tjejer kännas lite "smuttsiga" och "billiga" ibland (speciellt om dom legat med blattekillar).

Hur är hon smutsig och billig hon har legat med en blattekille. Lite svartjsuka, kanske?

Eller vad är din definition av en blattekille
2013-12-15, 23:00
Medlem
Citat:
Jag säger inte att sex är fel på något sätt men om man inte vill att sitt barn tar efter beteendet; knulla allt du får fjong/blir våt av, så bör man kanske inte lära dem det heller, men det är självklart upp till var och en om man tycker att man ska välja partner med omsorg.

P-piller är ju inte ens ett skydd mot det. Litar du på att dina barn använder kondom? Det gör inte alltid jag så varför skulle mina hypotetiska barn göra det?
2013-12-15, 23:08
Medlem
JFOLs avatar
Citat:
Jag säger inte att sex är fel på något sätt men om man inte vill att sitt barn tar efter beteendet; knulla allt du får fjong/blir våt av, så bör man kanske inte lära dem det heller, men det är självklart upp till var och en om man tycker att man ska välja partner med omsorg.

P-piller är ju inte ens ett skydd mot det. Litar du på att dina barn använder kondom? Det gör inte alltid jag så varför skulle mina hypotetiska barn göra det?
Men då kan ju du välja partner med omsorg och skita i vad andra gör jag tycker inte att man ska lära sina barn att knulla allt man blir våt av men vill dom det så ja upp till dom vill min framtida dotter knulla med halva Sverige ska hon kunna göra det utan att bli dömd och kallad för hora. Jag skrev senare att jag kom på att p-piller inte var ett skydd mot könssjukdomar. Sen när handlade den här tråden om ifall man litar på att sina barn använder kondom?
2013-12-15, 23:11
Medlem
Citat:
Men då kan ju du välja partner med omsorg och skita i vad andra gör jag tycker inte att man ska lära sina barn att knulla allt man blir våt av men vill dom det så ja upp till dom vill min framtida dotter knulla med halva Sverige ska hon kunna göra det utan att bli dömd och kallad för hora. Jag skrev senare att jag kom på att p-piller inte var ett skydd mot könssjukdomar. Sen när handlade den här tråden om ifall man litar på att sina barn använder kondom?
Ja, jag kan skita i det, och jag skiter i det, men nu diskuterar jag av intresse.

Tråden handlar om "svenska tjejer är horor", det är ett brett ämne.
2013-12-15, 23:16
Medlem
JFOLs avatar
Citat:
Ja, jag kan skita i det, och jag skiter i det, men nu diskuterar jag av intresse.

Tråden handlar om "svenska tjejer är horor", det är ett brett ämne.
Och jag säger att svenska tjejer är inte horor bara för att det finns kvinnor som knullar mycket.
2013-12-15, 23:19
Medlem
Citat:
Och jag säger att svenska tjejer är inte horor bara för att det finns kvinnor som knullar mycket.
Jag har inte heller sagt det. Det är skillnad på att vara promiskuös och promiskuös så att säga. En hora är en människa som tar betalt för sex och ingenting annat.
2013-12-15, 23:32
Medlem
Citat:

De kan visst fara illa om pappa knullar runt. Världen är inte svart och vit. Det är ofta men inte alltid värre om en mamma knullar runt, men ingen fördel om pappa gör det heller. Det är betydligt värra att knulla runt om man har barn än innan barn eller efter barnen är vuxna. Jag är ingen moral-fanatiker, om du nu skulle ha lyckats dra den slutsatsen. Varje fall kan skilja från ett annat, för båda könen.

Knulla på om du vill. Sex är hälsosamt, men undvik gärna barn i så fall.
Senast redigerad av ManManne 2013-12-15 kl. 23:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in