Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarmakten
Inte speciellt mycket kortsiktigt, men i längden kan en motkraft mot deras passiva acceptans för dessa idioter, bonnläppar och rasister som er egen Linus Bylund uttryckte det börja att ta form och folk får mer insikt i vilket sektbeteende ni visar upp på främst internet.
Folk kanske också tar ett steg tillbaka då ni börjar inse att ni egentligen i verkligheten inte står för de åsikter ni skriver ur er på nätet, några av er är säkert så indoktrinerade i hela det säregna språkbruket och sektmentaliteten att ni förändrat er själva men knappast alla.
Så alla ni som förespråkar allas lika värde, alla är alltså inte lika mycket vädra? Allas röst är inte lika mycket värd?
Tror många SD sympatisörer röstar på SD för att dom är trötta på invandringen och dess konsekvenser.
Finns bara ETT parti som inte röstar för att köra Sverige i botten. Om det finns någon som har relevanta argument som tyder på att så inte är fallet lyssnar jag och lär, men om ni bara har åsikter så låt dom bero tack.
För att tillägga så är jag lite V, lite M och lite SD.
Men röstar kommer jag utan tvekan att göra på SD, i princip oavsett vad media kommer med.