2013-12-10, 14:45
Medlem
nomeks avatar
Fick Agüero i ett pack nyss men har han redan, ska jag sälja nu eller tror ni han går upp lite i pris om han gör mål ikväll?
Citera
2013-12-10, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
Fick Agüero i ett pack nyss men har han redan, ska jag sälja nu eller tror ni han går upp lite i pris om han gör mål ikväll?

Tveksamt, även om han gör bra match ikväll kommer han inte in i TOTW.
Citera
2013-12-10, 14:46
Medlem
Vattumannens avatar
Hej.

Är det bara jag som inte kommer in på UT?

På mobilappen står det bara "Getting started" och alla menyer mer active squad, transfer list osv är borta. På ps3 kan jag trycka på UT, där det står "kom igång nu" tror jag men när jag gör det kommer jag bara tillbaka med nåt felmeddelande.

Varit så sen igår kväll
Citera
2013-12-10, 14:47
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LMLhaha
Någon som vet var coinförsäljarna får sina coins ifrån?

Har själv en teori om att dessa coins kommer ifrån alla UT-acc på facebook som ber folk ge bort lösenord och användarnamn för att få x antal packs eller spelare. Dessa kapas och säljs då till coinföretagen, eller så ligger coinföretag bakom dessa fejkade acc. Vad tror ni?

Läste på EA:s forum att någon snackat med någon o.s.v. men hursomhelst handlade tråden om att det sitter en sjuhelvetes massa asiater och bara plöjer matcher för ganska kass betalning för att bringa in coins som företagen sen säljer. Sen finns det ju givetvis dom som säljer coins som dom tjänat ihop från trading eller för att dom helt enkelt ledsnat eller whatever.
Citera
2013-12-10, 14:49
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:

Har inte tvärkoll på hans prisutveckling mer än att jag för mindre än en vecka sedan köpte honom för ca 260k på PS3 och sen några dagar sålde honom för 295 nånting. Nu ligger han kring 300 på PS3, så jag hade nog sålt honom.
Citera
2013-12-10, 14:50
Medlem
MentosFruitcores avatar
Funderar på att köpa IF Hulk, är det rätt läge eller ska man vänta tills efter ToTY? I sådana fall, hur ska jag bygga upp det? Hulk på RM eller RW, sedan kommer jag nog ha max 50-60k kvar till spelare, någon som sitter på ett bra lag?

P.S: Kom på att jag har Danny.
Citera
2013-12-10, 14:51
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Har inte tvärkoll på hans prisutveckling mer än att jag för mindre än en vecka sedan köpte honom för ca 260k på PS3 och sen några dagar sålde honom för 295 nånting. Nu ligger han kring 300 på PS3, så jag hade nog sålt honom.

Okej, jag la upp honom för 296k vid direktköp, billigast just nu på ps3
Citera
2013-12-10, 14:54
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyllesv1n
Tveksamt, även om han gör bra match ikväll kommer han inte in i TOTW.

Spelare måste inte komma med i TOTW eller ens vara kandidater för TOTW för att kunna stiga i värde.

Citat:

Håll i honom tills efter Champions League-matchen. Om han gör ett hattrick så vill alla ha honom direkt efter matchen och då kan du sälja honom för överpris.

E: Sen, tydligen.

Du hade inte riskerat att förlora något på att hålla i honom tills efter matchen, men du kunde tjänat på det om han hade gjort en bra match. City är väl dock redan klara så han spelar nog inte iofs.
Citera
2013-12-10, 15:23
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
http://www.futhead.com/14/squads/3560660/

Tack såg ut gött!

En vacker dag när jag har tid ska jag bli duktig på att göra hybrider.
Citera
2013-12-10, 15:32
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Funderar på att köpa IF Hulk, är det rätt läge eller ska man vänta tills efter ToTY? I sådana fall, hur ska jag bygga upp det? Hulk på RM eller RW, sedan kommer jag nog ha max 50-60k kvar till spelare, någon som sitter på ett bra lag?

P.S: Kom på att jag har Danny.

Ett alternativ: http://www.futhead.com/14/squads/3563210/

Ett annat: http://www.futhead.com/14/squads/3563594/

Ett tredje lite dyrare: http://www.futhead.com/14/squads/3564014/
Citera
2013-12-10, 15:33
Medlem
Hur är Ramires chelsea spelaren? rätt dyr för att bara ha 80.
Citera
2013-12-10, 15:36
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megrabb
Hur är Ramires chelsea spelaren? rätt dyr för att bara ha 80.

Jag tycker han är riktigt skön att spela med. Man ska inte kolla så mycket på vad dom har för stats overall utan kolla noggrannare på vad spelaren faktiskt är bra på. Man kan se alla stats på futhead: http://www.futhead.com/14/players/5509/ramires/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in