Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-16, 15:22
  #877
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mursi
Hur är det med bröderna från Landskrona- tillhör de Satudarah nu`?


Du svarar själv på din egen fråga, jag gick in i facbook sidan du la ut, man ser där att dom i Landskrona har gillat bilderna.
Citera
2013-09-16, 16:09
  #878
Medlem
gadden666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mursi
https://www.facebook.com/Xtremebullypitbull

Han "gillar" Koranens budskap!? Han kan ju inte ha en suuusning om de budskapen, med den livsinriktning stackarn har valt. Luktar lite identitetskris där.
Citera
2013-09-16, 22:19
  #879
Medlem
Ställer mig tveksam till att personen med nicket "la familia" verkligen tillhör gänget.

Ta en titt på https://www.facebook.com/lafamilia.sweden så förstår ni varför jag tvekar.
Citera
2013-09-16, 23:59
  #880
Medlem
gadden666s avatar
utan att bränna nåt krut i onödan på detta nya patrask-fenomen, så tycker jag det är sorgligt, tragikomiskt....och ändå lite skööj.....att dessa gangstas inte förmår att hitta egna former av symboler för att visa sin styrka, farlighet o makt......pfffff....

PATETISKT.

Har patrasket börjat våga pissa in revir på svensk mark IRL än? Eller är det på nätet grovjobbet ska göras....igen? Det har ju skådats tidigare i omgångar.
Same shit, but different names.
Citera
2013-09-26, 21:25
  #881
Medlem
hollyvanarxs avatar
La löjliga och satudarah har gått ihop ...ett patetiskt gäng inga hojar inga MC kort bara bmw o merca ..dessutom är de flesta kusinknullare D.V.S släkt och bara ett jävla patrask .. de försökte i outlaws ... gick ur när det började brännas ..... Precis som araberna man ser på tv som skriker o viftar med vapen...men sen när de får motstånd..............*poff* borta ... skit i dem ...samma som JB:s Mongols bara en bubbla ...tror ngn att de kommer kunna hålla sams ?? nää de kommer från länder där en svordom skapar hat i generationer .... så bara GLÖM max 5 månader ger jag dessa inavlade gossar :-)

M.V.H Holly
Citera
2013-09-26, 21:31
  #882
Medlem
hollyvanarxs avatar
Klart de kallar sig la Familia...de är ju släkt allihopa ..kusinknullare hela bunten .. o vad händer ... massa jävla sjukdomar sprids... Missbildningar... Damp Psykiska problem... stora krokiga näsor... you name it ... det är våra goa araber de'


M.V.H Holly
Citera
2013-10-05, 10:05
  #883
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kisamak99
Nej men nu måste jag syna din bluff igen för att om man tittar noga så ser man konturen av M*LM*
och det kan bara vara MALMÖ som det står på spegeln. Och det är tydligt att det är en lägenhet dom befinner sig i och inte i deras lokal i Malmö.

Fått lite info att detta är någon som varit med BFL i klippan och sen skulle in i OMC men istället högg han sina bröder i ryggen och hoppade in i Xteam istället för att sedan bli utkastat också därifrån till att nu bli Presidenten i Lafamiliy. Killen har varit med fler gäng än Joel Rapo för helvete.

Detta verkar verkligen vara ett gäng för dom menlösa barnen



Jag känner Presidenten ifrån västerås Mi..k..e..l han...s...en och han har aldrig varit med i BFL, Xteam, eller OMC Endast La Familia....så kolla upp rätt info innan du skriver. Men vet att han känner Bandidos plus många andra tunga grabbar i hela landet. Jag vet att jag skriver till hans fördel pga att jag känner han... men alla som känner till han vet att han inte är att leka med.
Citera
2013-10-05, 16:04
  #884
Avstängd
TT Boys avatar
Är Bagaren kvar i LF?
Han som hoppa av som propp i BMC för ett par år sedan.
Citera
2013-10-08, 16:09
  #885
Medlem
kisamak99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaFamilia035
Det är inte alla zein som är utslängda utan bara A¤m¤d Zein och hans 5 grabbar.
Presidenten i La Familia 1% Malmö är fortfarande med. Han är från Zein familjen och alla hans grabbar

Ehh du vet väl att Khal*d z är Ahm*d z storebror va? Så tror inte riktigt att det spelar någon roll om dom är med Lafamila, OMC, SMC. Bröderna har väl valt att vara president för varsitt fantasi gäng

Sen kan jag också säga att detta här målandet av att zein i malmö är mäktiga och många är ren flashback bullshit. Dom är inte alls många, dom enda som är kriminella är Khal*d, Ahm*d, Im*d som alla är syskon. Finns inga andra!

Sen kan jag också säga att jag känner mig jävligt äcklad av detta kappvändande betende hos dessa luffare
Citera
2013-12-06, 12:42
  #886
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuGambino
Förklara gärna för oss ovetande varför ni då bär västar och varför ni gick till attack mot en mc klubb pga samma färger? Eller var det något annat som låg bakom?

Är ni ovänner med Saturdah?


Trevligt med någon som sitter och besvarar frågorna måste jag säga.

Varför kommer det inget svar om attacken mot mc klubben
Citera
2013-12-06, 16:07
  #887
Medlem
Sykos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duetjento
Varför kommer det inget svar om attacken mot mc klubben

Men hur som fick klubben ju lägga ner! Varför kan ni spekulera i och om det hade med de grabbarna att göra eller inte!
Citera
2013-12-12, 16:21
  #888
Medlem
kisamak99s avatar
Har varit tyst kring Tyson, bor han ftf i Halmstad?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback