Citat:
Ursprungligen postat av
Ostfarsan
Tyvärr! Samma problem fortfarande.
Vår IT-avdelning felsöker för fullt. Vi uppskattar att du delar med dig av dina resultat, det tar oss framåt i felsökningen. Det låter som att sidan timear ut, att den inte laddar klart ordentligt. Kvarstår problemet om du uppdaterar sidan och påbörjar laddningen på nytt, exempelvis genom trycka på F5?
Jag fick tipset att det kan hjälpa att starta datorn i felsäkert läge, du hittar en guide om hur du gör
här.
Kontrollera även gärna att du har tillåtit att webbläsaren kan spara cookies. Du kan nämligen kastas ut från webbsidan om du klickar dig vidare. Normalt sätt så är den inställningen redan påslagen, men det kan vara bra att kontrollera. Det gör du i webbläsarens inställningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
ebaygeek
Har en fråga ang flytt av värdepapper. Gjorde nyligen en flytt av fonder (i handelsbanken) genom er hemsida och ordern har stått som 'påbörjad' de senaste två dagarna. Men idag när jag kollar så verkar den vara bortplockad? Vad hände? Avbröts den och kommer jag i så fall få något om mejl om detta eller är det här helt normalt?
Det är tyvärr väldigt svårt att säga på rak arm, en överföringsfullmakt brukar inte tas bort utan någon notifiering. Om överföringsfullmakten var felaktig skulle det dyka upp ett informationsmeddelande på samma rad. Du får gärna kontakta vår kundsupport på 08-562 250 00 eller maila oss i inloggat läge så kan vi titta på ditt specifika ärende för att se vad som kan ha hänt.
/Hanna, Avanza Bank