Jimmie är Sveriges nästa Statsminister.
Inte en dag försent att äntligen ta över från dessa Sverigehatiska kommunist våldsvänster idioter som låtsas styra landet nu.
Garanterat 25 % 2014.
Sen när Islamisterna har sprängt Söder sönder och samman och mördat och våldtagit ytterligare 100 000 Svenska kvinnor ser vi 45 %.
Let's go
Och hur jämställd blir han vad gäller pappaledighet? 1-2 veckor?
Oj vad Vänt i Häcken kommer att smygfota det stackars paret...
MVH Carlstad
Det stod det inget om i artikeln vad jag minns men kan tänka mig att barnet får ett gammalt nordisk klingande namn typ Viking eller kunga influerat som Erik etc
Det stod det inget om i artikeln vad jag minns men kan tänka mig att barnet får ett gammalt nordisk klingande namn typ Viking eller kunga influerat som Erik etc
Nja..Birger har nog mer att ge om du tänker på Jarl å Co...
Jimmie är Sveriges nästa Statsminister.
Inte en dag försent att äntligen ta över från dessa Sverigehatiska kommunist våldsvänster idioter som låtsas styra landet nu.
Garanterat 25 % 2014.
Sen när Islamisterna har sprängt Söder sönder och samman och mördat och våldtagit ytterligare 100 000 Svenska kvinnor ser vi 45 %.
Let's go
Fast Jimmie är väl knappast så intresserad av fornnorden, har aldrig fått det intrycket. Snarare kommer han ge ungen ett svenskt namn som förknippas med svenska borgare/andra förtryckare.
Jimmie Åkesson har under en tid varit medlem i Moderat Skolungdom, en sektion inom MUF som vid den tiden leddes av Fredrik Reinfeldt, men Åkessons starka motstånd mot EU fick honom att lämna MUF. Kanske ett försvagat Moderaterna till slut kommer att räcka Åkesson handen och välkomna honom in i ett kommande samarbete med Moderaterna. I nuläget har Reinfeldt inget att förlora på det.