Flashback bygger pepparkakshus!
2013-11-23, 01:10
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinson
Kan bero på att GW var klart piggare än han varit tidigare i säsongen.

Tycker precis tvärtom, GW blir bara tröttare och grinigare för snart sagt varje avsnitt, väldigt tråkigt och väldig tragiskt, dags att lägga ner VB.
Citera
2013-11-23, 15:54
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Tycker precis tvärtom, GW blir bara tröttare och grinigare för snart sagt varje avsnitt, väldigt tråkigt och väldig tragiskt, dags att lägga ner VB.

Skulle du lagt ner svenska landslaget om vi hade några stycken dåliga spelare, istället för att försöka byta ut dessa mot bättre?

Nej. Vi lägger ner VB för att GW är döende.

Vem ska ta över GW:s roll i framtiden? Sarnecki?
Citera
2013-11-23, 17:45
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Skulle du lagt ner svenska landslaget om vi hade några stycken dåliga spelare, istället för att försöka byta ut dessa mot bättre?

Nej. Vi lägger ner VB för att GW är döende.

Vem ska ta över GW:s roll i framtiden? Sarnecki?

Stefan Holgersson är ett hett tips. Polisen och forskaren som har råkat mycket illa ute för sina raka och ärliga forskningsresultat över hur ineffektiv polisen är. Han skulle nog inte ha något emot att få sitta i ett populärt TV-program och fritt ha åsikter över sin då fd arbetsgivare för en rejäl dusör.

Dessutom har han till skillnad från GW erfarenhet från polisarbete och vet hur det fungerar idag, inte för 40 år sedan.
Citera
2013-11-23, 22:23
Medlem
kravodlat68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Det rutiga kroppsskyddet han bar vid inslaget från Långholmen borde bli inlåst i källaren där.
Ihop med GW kroppsfett skyddar den nog även vitala organ mot stickvapen.

Varför detta tjöt om GW:s kläder? Han är jägare och gillar stuket,jag tycker det är skitsnyggt och ger ett jävligt propert och respektabelt utseende! Sen att inte kreti o pleti förstår vad klass är blir bara sorgligt. GW har pengar men sånt blir svenskar sura på.
Senast redigerad av kravodlat68 2013-11-23 kl. 22:30.
Citera
2013-11-23, 22:27
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravodlat68
Varför detta tjöt om GW:s kläder?Han är jägare och gillar stuket,jag tycker det det är skitsnyggt och ger ett jävligt propert och respektabelt utseende!Sen att inte kreti o pleti förstår vad klass är blir bara sorgligt.GW har pengar men sånt blir svenskar sura på.

Jag tycker också jaktkostymen är mycket finare än de tradiga västarna han envisats med i sådär 10-20 år
Jag är inte missunnsam vad gäller Leffes förmögenhet, men jag tycker att det är lite förmätet av honom att skryta om den i varje intervju och lite sådär apropå ingenting ska lägga in "Jag har jävligt mycket pengar ska du veta" eller något annat skryt.
Citera
2013-11-23, 22:46
Medlem
kravodlat68s avatar
[quote=Uncle Duke|
Jag är inte missunnsam vad gäller Leffes förmögenhet, men jag tycker att det är lite förmätet av honom att skryta om den i varje intervju och lite sådär apropå ingenting ska lägga in "Jag har jävligt mycket pengar ska du veta" eller något annat skryt.[/QUOTE]

Visst säger han att han har pengar men det är ju hans stil och han gör det på ett förnöjsamt sätt tycker inte han säger det på ett drygt sätt,blir bara glad att det finns dom som inte håller inne men att man tjänar pengar på något man är bra på.
Citera
2013-11-23, 23:10
Citat:
Ursprungligen postat av canibus
hehe vilken gubbe alltså, jag vill veta mer om han
http://i.imgbox.com/abxzIosp.jpg

Mitt intryck är att han egentligen tittar på något helt annat. Kvinnan i reportaget råkar bara stå i vägen och gubben är lite för nyfiken. Den yngre killen i bild verkar för övrigt titta åt samma håll. Antagligen glor de på samma sak.
Citera
2013-11-25, 15:42
Medlem
Quarrels avatar
I morgon tisdag är Veckans brott bara 30 minuter långt. http://www.svt.se/tv-tabla/2013-11-26/
Citat:
21.00 Veckans brott
21.30 Dokument inifrån: Kvinnan bakom Thomas Quick
22.30 Veckans brott special
Citera
2013-11-25, 20:38
Medlem
mrYagis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
I morgon tisdag är Veckans brott bara 30 minuter långt. http://www.svt.se/tv-tabla/2013-11-26/
Programmet fortsätter direkt efter dokumentären.
Det blir samma längd på veckans brott.
Citera
2013-11-25, 21:31
Medlem
Cruachans avatar
Bara jag som har enorma problem med att se programmet på SVTplay? Det laggar och kvalitén är skiftande. Alla andra program funkar fint.
Citera
2013-11-26, 09:21
Medlem
Minimois avatar
GW avsåg verkligen Quick-fallets huvudperson - Bergwall deltar i kvällens specialavsnitt om Quick:

http://www.expressen.se/nyheter/quic...for-tv-debatt/
Citera
2013-11-26, 10:55
Medlem
mishimas avatar
Det kan bli intressant ikväll.
http://www.expressen.se/nyheter/berg...for-tv-debatt/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto