Citat:
Ursprungligen postat av
smartcar
Som sagt, jag hade en uppfattning att spelbolagen vinner alltid i längden. Men om det finns talanger i sports betting som kan slå spelbolagens odds, då är detta en god nyhet. Men jag tror inte att det finns någon. Om det fanns så skulle systemet inte fungera för spelbolagen. Några få spelare skulle kunna ruinera hela verksamheten.
Kan förklara det så här... Det är som om alla flashbackare fick en mint, vi ska kasta upp dessa mynt och tävla om vem som kan få krona 10 gånger i rad. Jag är säker på att en hel del skulle lyckas få krona 10 gånger i rad, eftersom det är så många som deltar. På samma sett så kan man lyckas slå spelbolagens odds under en viss tid, men förr eller senare betalar man allt tillbaka, plus ränta. Just saying..
Kan inte hålla med dig.
Har spelat mestadels fotboll senaste 10 åren.
Mina första sju år gick jag back, men då var det mest spel för nöjes skull.
Men senaste åren har jag bestämt mig för att spela efter vissa strikta regler, vilket har gett mig framgång.
Jag är ingen storspelare på någotvis men jag plockar hem 1000-2000kr/månad.
Kan tillägga att jag spelar väldigt få spel i veckan, ca 1 - 10 st, mest p g a tidsbrist.
Jag har också en bekant som är extremt insatt i fotboll och jag vet att han plockar hem stora vinster med sitt kunnande.