Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-22, 20:42
  #1
Medlem
ja hur ser det ut med förslagsvis oxy,dolcar o andra godisar? nån som vet?
Citera
2012-04-23, 09:44
  #2
Medlem
deathpiercemes avatar
Oxycontin och dolcontin lär det väl finnas rätt gott om, metadon och subutex också och lite fentanyl förslagvis.
Citera
2012-04-23, 11:27
  #3
Medlem
comoncomons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frampus
ja hur ser det ut med förslagsvis oxy,dolcar o andra godisar? nån som vet?

Det finns nå halv dant heroin, detta är det enda. Kommer inte på namnet, något från Frankrike typ, kommer inte ihåg vad det hette! Men det är som allt annat i Luleå att det är = Skit.

Det jag syftar på är heroinets motsvarighet till paco, som paco är en rest produkt av kokain ska det finnas nå liknande av heroin, detta är det enda som finns i Luleå så vitt jag vet.
Citera
2012-05-02, 10:09
  #4
Medlem
deathpiercemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av comoncomon
Det finns nå halv dant heroin, detta är det enda. Kommer inte på namnet, något från Frankrike typ, kommer inte ihåg vad det hette! Men det är som allt annat i Luleå att det är = Skit.

Det jag syftar på är heroinets motsvarighet till paco, som paco är en rest produkt av kokain ska det finnas nå liknande av heroin, detta är det enda som finns i Luleå så vitt jag vet.

Heroin har jag personligen inte stött på i Luleå, så det lär vara rätt kasst/överpris om det finns. Däremot finns ju allt annat i princip till ok priser.
Citera
2012-05-02, 13:53
  #5
Medlem
comoncomons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathpierceme
Heroin har jag personligen inte stött på i Luleå, så det lär vara rätt kasst/överpris om det finns. Däremot finns ju allt annat i princip till ok priser.

Det finns något slum heroin i Luleå, som någon kriminell verksamhet ska skeppa in, som jag hört av en yrkes kriminell kompis eller mer en kompis kompis som jag träffar på fester, han berättade att dom tar in nå skit och säljer det, det är det enda som finns som är liknande heroin, han sa att det inte är nå att hänga i granen då han har testat det, mer vet jag inte.
Citera
2012-05-04, 02:12
  #6
Medlem
holymountains avatar
Heroin, sub och kodein har jag aldrig fått tag i de många år jag bott i. Tramadol, dolc och oxy går att lösa då och då. Men har antagligen för dåliga kontakter. Har massa pengar man känns så förnedrande att gå fram till någon som ser ut som en lodis/alkis för att fråga dem.

Eller hade ni gjort det?
Citera
2012-05-08, 13:23
  #7
Medlem
deathpiercemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holymountain
Heroin, sub och kodein har jag aldrig fått tag i de många år jag bott i. Tramadol, dolc och oxy går att lösa då och då. Men har antagligen för dåliga kontakter. Har massa pengar man känns så förnedrande att gå fram till någon som ser ut som en lodis/alkis för att fråga dem.

Eller hade ni gjort det?

Bor i Uppsala sen fem månader men nog fanns det gott om allt (förutom gryn) inklusive buprenorfin.
Citera
2012-07-23, 18:02
  #8
Medlem
Är väldigt sällan jag får tag på opiater i luleå... Endast fått tag i sub + tram nångång per år kanske.
Citera
2012-12-07, 08:45
  #9
Medlem
holymountains avatar
Jag har då, tyvärr, aldrig fått tag i oxy eller sub :/ endast tramadol...
Citera
2013-10-03, 21:03
  #10
Avstängd
Urmakarens avatar
Inga opisar i luleå alltså? Surt att höra. Någon som har några som helst tips på platser man kan söka på?
Citera
2013-12-13, 11:53
  #11
Medlem
unicaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urmakaren
Inga opisar i luleå alltså? Surt att höra. Någon som har några som helst tips på platser man kan söka på?


Gäller att ha kontakter, finns rätt mycket med Tramadol och Buprenorphine just nu. Är inte som i storstaden att det finns nån speciell plats där dom som brukar/missbrukar hänger.
Citera
2013-12-14, 09:36
  #12
Medlem
420FourTwenty420s avatar
De flesta opiatanvändare jag känner i norra Sverige kör med nätkranar på det mesta i opiatväg.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback