9 032 besökare online
858 141 medlemmar • 45 867 512 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Tripp- och rusrapporter
Svara på ämne
Ämnesverktyg Betyg: Betyg för ämne: 4,90 i medelbetyg (10 röster).
LightCloud
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley 
Tänkte bara passa på att hoppa in och fråga hur du mår idag i förhållande till innan du upplevde serotonergt syndrom?

Mycket intressant läsning ska tilläggas och givetvis kul att du till synes verkar ha klarat dig bra!

Jodå, sett till denna händelsen mår jag bra och den har inte påverkat mig negativt i någon större utsträckning. Jag brukar tänka tillbaka på det när jag mår riktigt dåligt och ofta hjälper dig mig att förstå att jag har haft ganska tur ändå, men överlag så är det ingenting som jag går och har i åtanke dag ut och dag in.

Tack för dina fina ord! Det värmer.

Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure 
Didn't read! Men vilka jävla RC-referenser du har, som mig ungefär, provat fler RC än riktigt knark

Haha, ja, det blir lätt så!

"Speedad som en bäver i en sjö av kaffe, jag är så uppe i varv att jag blir slö av affe!
- Frej Larsson

x0m
Medlem
x0ms avatar
Fan, ta mer hand om dig vännen! Snälla!

Som vanligt, sjukt bra skrivet. 5 stjärnor!

morpdeus
Medlem
morpdeuss avatar
LightCload min vän, dina tripprapporter är exemplariska!

Det skulle glädja mig enormt ifall du var en talesman eller polemiker för den svenska drogpolitiken. Överlag så verkar du vara en väldigt angenäm och förnuftig individ, och ifall jag i framtiden får chansen att skapa mitt fiktiva utopi så kommer du att finnas där (tillsammans med många andra visa män så som Terrence McKenna, Siddhartha Gautama, etc, samt en handfull underbart sköna kvinnor)!

Fortsätt utforska!

Svara på ämne
Topp Dela »
Du betygsatte det här ämnet: