2013-09-30, 17:04
Medlem
Draup.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Likbent
Denna bilden ligger en sida bakåt. Verkar vara tagen från hans företags hemsida. Har dock INGEN ANING om detta är GM.
KLICK HÄR

Utseendemässigt är det ganska troligt. Sönerna var ganska lika honom - aset, svinet, den förbannade fähunden!- om det stämmer.
Citera
2013-09-30, 17:04
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korean
Kan du styrka ditt påstående? Det är nog en hel del som talar för att det är han på bilderna.

Det är snarare du som ska styrka att det är GM på bilden.
Du vet oskyldig till motsatsen bevisas.
Citera
2013-09-30, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
Det är snarare du som ska styrka att det är GM på bilden.
Du vet oskyldig till motsatsen bevisas.

Jag behöver inte styrka ett skit. Personligen tror jag att det är GM på bilderna.
Citera
2013-09-30, 17:05
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Rubrik ändrad, från: "Fritidshus övertänt Dalarö, två döda, 2013-09-29" till "Grov mordbrand Dalarö, två barn döda, 2013-09-29"

//Moderator
Citera
2013-09-30, 17:06
Medlem
Citat:
Kan du styrka ditt påstående? Det är nog en hel del som talar för att det är han på bilderna.

Mitt påstående är inget annat en ren fakta, killen som sitter på huk och skär folie är EJ GM utan en föredetta timanställd som slutade jobba på Stockholm Fastighetsfilm nu i somras.
Citera
2013-09-30, 17:07
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjugohundratretton
Du läste nog inte så noga på datumen.
Jodå, jag hade full koll på datumen. Det förtydligade jag ju dessutom genom att skriva 2013-09-13 inom parentes.

Jag tyckte bara att det var absurt att det fanns en koppling mellan den ökända Wirs*n och den här trådens GM.
Citera
2013-09-30, 17:07
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Jag behöver inte styrka ett skit. Personligen tror jag att det är GM på bilderna.

det behöver du väl för fan visst.

Du kan för fan inte hänga ut människor som teoretiskt kan vara en annan person än GM.
Citera
2013-09-30, 17:09
Medlem
Citat:
Ok. Vet du hur den misstänkte ser ut?
Ja
Citera
2013-09-30, 17:13
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knogen42
Ja

Du sitter alltså på information om mannen som bränt inne två, ville bränna inne tre, barn? Har du någon bild på aset? Bra att han inte tog livet av sig. Det hade varit för enkelt.

Jag tycker inte heller att bilder på en fd anställd (om det är så) ska läggas ut och kopplas till detta. Har du något som visar en annan bild så välkomnar jag det.

Sådana här trådar undviker jag helst, det är allt för overkligt i min värld att man kan begå sådana här brott. För att straffa en kvinna. Han ska hängas ut. Helt klart.
Citera
2013-09-30, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alcantario
Tänk att män kan bli så galna när kvinnor lämnar dem. Bränna inne sina egna barn. Vilket svin, det är ofattbart hur man kan göra en sådan sak. Han har samtidigt givit sig själv ett mentalt livstidsstraff.

Christine Schürrer är väl indikation på att kvinnor kan bli minst lika galna, dessutom efter en betydligt ytligare relation.

Sen undrar jag lite kring den luddiga aftonbladetformuleringen: "Enligt uppgifter till Aftonbladet ska mannen erkänt att han tänt eld på fritidshuset för att hämnas på sitt ex för separationen med mamman till barnen." Det låter ju som att mamman och exet är två olika personer och på vilket sätt hämnas han på sitt ex om hon inte är mor till barnen?
Troligen bara aftonbladet som uttryckt sig klumpigt, eller så är huvudspåret i tråden fel.

Vill även påpeka att såna här brott är vidrigare än pedofili, livstids stenhuggning i kiruna, för hand, kanske börjar likna straff som skulle räcka.
Senast redigerad av gottmooos 2013-09-30 kl. 17:24.
Citera
2013-09-30, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
det behöver du väl för fan visst.

Du kan för fan inte hänga ut människor som teoretiskt kan vara en annan person än GM.
Jag har inte länkat eller hängt ut någon. Det är andra som gjort.
Citera
2013-09-30, 17:20
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berra76
Etnicitet på GM? Med tanke på den extremt fega och sjuka karaktären i det här brottet så lutar det åt en svenne.

Ja det är en svenne, men får jag fråga hur man på ett modigt sätt tar ihjäl sina barn? Av ren nyfikenhet bara? För du hävdar väl inte att det endast är "svennar" som gjort det? Är balkongkast av modigare karaktär? Eller kanske levande begravd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in