2013-09-28, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ejaglesbisk
Det är kul att se hur ni internethuliganer försvarar bajen. Jag tycker bara att dom är ett sorgligt gäng och nej jag va inte där då jag inte bor i Sthlm eller hejar på något av dessa lag. Och jag behöver inte vara där för att tycka att bajare är sorgliga för att dom springer hem och säger att dom spöar fb, måste man hävda sig så måste man, kan det vara för att alla i bajenfans tycker kgb är ett skämt? Det är vad jag har hört iaf. Hej pårej
Du kan inte tänka dig, att det finns fler personer än en (1) som skriver på den hemsidan? Eller kanske att man har tillgång till mobil?

Är det väntetid på rapportering nuförtiden?
Citera
2013-09-28, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ejaglesbisk
Det är kul att se hur ni internethuliganer försvarar bajen. Jag tycker bara att dom är ett sorgligt gäng och nej jag va inte där då jag inte bor i Sthlm eller hejar på något av dessa lag. Och jag behöver inte vara där för att tycka att bajare är sorgliga för att dom springer hem och säger att dom spöar fb, måste man hävda sig så måste man, kan det vara för att alla i bajenfans tycker kgb är ett skämt? Det är vad jag har hört iaf. Hej pårej
Det i bold, hur fan kan du påstå att du har koll isåfall?

Alla skriver vad som har hänt via sina kanaler. FB är de enda som tagit det till nivån med en hemsida mer liknande en dagstidning dock. Om man gör det samma kväll, dagen efter eller en vecka kvittar?
Citera
2013-09-28, 17:32
Medlem
flingborrs avatar
Ingen som sitter på videon från vevet utanför arenan efter derbyt?
Citera
2013-09-28, 17:53
Medlem
KGB bäst i stan... klippt från Kritaen5a:

Skön kväll hann med 2 av 3 box mot fb . Första kring ringen 4 äldre fb klev rakt emot 10 KGB. Artiga frågade vi om de ville köra o svaret blev ja – de gjorde sitt men nr oddsen tog ut sin rätt. I samma veva kom korsandes över gatan 3 yngre varav 1 av de gav den tuffaste av gnagaren en extra åktur. Bajen såg oxå till att hålla det Fare så gott det går i dessa sammanhang.

Fb hämndaktion var att vänta och på Ringvägen sa en bekant bajen röst uppställning alla 18 st KGB varav 3 st BHS (räknade 2 min innan det small så här kan gnaget säga vi var 30 osv.) klev ut och 30 M bort kommet ca 20 st gnagare med kända profiler. Bajen tar kommando snabbt ingen tvekan all in alla visste vad som gällde sjuk taggad liga. Fb går in hårt men KGB är för kvällen hårdare. Efter 30 sek känns man segervittringen och kort därpå löper kvarstående gnagare. En handfull fb står kvar inser hämnden misslyckades men visar heder skakar hand o vi creddar varandra.

Medis – efter lite manfall 6-7 av Bajen var endast 10 KGB kvar när fb återigen nu 25-30 st försöker köra över Bajen i fler omgångar men Bajen krigarna stod tappert kvar till snuten kom.
Citera
2013-09-28, 18:26
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flingborr
Ingen som sitter på videon från vevet utanför arenan efter derbyt?
undrar samma
Citera
2013-09-28, 18:52
Medlem
Mano08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine

Skön kväll hann med 2 av 3 box mot fb . Första kring ringen 4 äldre fb klev rakt emot 10 KGB. Artiga frågade vi om de ville köra o svaret blev ja – de gjorde sitt men nr oddsen tog ut sin rätt. I samma veva kom korsandes över gatan 3 yngre varav 1 av de gav den tuffaste av gnagaren en extra åktur. Bajen såg oxå till att hålla det Fare så gott det går i dessa sammanhang.

Fb hämndaktion var att vänta och på Ringvägen sa en bekant bajen röst uppställning alla 18 st KGB varav 3 st BHS (räknade 2 min innan det small så här kan gnaget säga vi var 30 osv.) klev ut och 30 M bort kommet ca 20 st gnagare med kända profiler. Bajen tar kommando snabbt ingen tvekan all in alla visste vad som gällde sjuk taggad liga. Fb går in hårt men KGB är för kvällen hårdare. Efter 30 sek känns man segervittringen och kort därpå löper kvarstående gnagare. En handfull fb står kvar inser hämnden misslyckades men visar heder skakar hand o vi creddar varandra.

Medis – efter lite manfall 6-7 av Bajen var endast 10 KGB kvar när fb återigen nu 25-30 st försöker köra över Bajen i fler omgångar men Bajen krigarna stod tappert kvar till snuten kom.

Varför är det så svårt att tro på bajen? Är det för att dom aldrig vågar visa det dom säger?
Citera
2013-09-28, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine

Undrar vad sverigescenen kommer att skriva nu? Dom sitter och tänker ut någon rövar historia om flygplan och stridsvagnar. XD
Citera
2013-09-28, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
undrar samma

Finns video, filmad med mobilkamera, dock inget som kommer släppas än då man ser för många ansikten.
Citera
2013-09-28, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallstadt
Finns video, filmad med mobilkamera, dock inget som kommer släppas än då man ser för många ansikten.

Tror du att den kommer att släppas då? Brukar inte bli så bra med mobilen.
Citera
2013-09-28, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Undrar vad sverigescenen kommer att skriva nu? Dom sitter och tänker ut någon rövar historia om flygplan och stridsvagnar. XD

eller så skriver dom inget alls.
Citera
2013-09-28, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Tror du att den kommer att släppas då? Brukar inte bli så bra med mobilen.

Kanske, personen borde blurra ansikten ifall h*n hade tänkt att lägga upp den.
Har sett den själv och den duger enligt mitt tycke. Antagligen filmad med någon smartphone då den hade relativt hög upplösning.
Citera
2013-09-28, 21:04
Medlem
pulverhonungs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=rC9UklauzZU

någon som vet vem killen i grön tröja och vit keps är vid 00.57? omtalad eller? verkade vara ganska arg
Senast redigerad av pulverhonung 2013-09-28 kl. 21:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in