2013-09-26, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Ja så låter det nu men inte när de män som vill ha en chans med dig närmar sig när du är på krogen. Då "tafsar" dom istället och du får en annan man att slänga ut dom.

Det är en jävla skillnad på att säga:
- du verkar som en intressant person! eller:
- vad fin du är
istället för att nypa mig i rumpan eller klämma på mina bröst.

Citera
2013-09-26, 20:18
Medlem
Det är som att säga att det var okej att stjäla pengarna eftersom brottsoffret hade dem i skon när han låg och badade.

Ja det är inte det bästa sättet att skydda sig mot brott. Men det gör inte att det är okej att utföra brottet för den saken.
Citera
2013-09-27, 13:50
Medlem
Diamondgrits avatar
Självklart är det fel att ta nåt som inte tillhör en. Samtidigt är man ju dum om man låter en massa pengar ligga framme medan man badar.

Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim
Det är en jävla skillnad på att säga:
- du verkar som en intressant person! eller:
- vad fin du är
istället för att nypa mig i rumpan eller klämma på mina bröst.

Det är typ samma sak, vissa människor är mer fysiska bara. Ta det som en komplimang, dom skulle säkert inte nypa en ful rumpa.
Citera
2013-09-27, 13:55
Medlem
Citat:
Självklart är det fel att ta nåt som inte tillhör en. Samtidigt är man ju dum om man låter en massa pengar ligga framme medan man badar.

Det är typ samma sak, vissa människor är mer fysiska bara. Ta det som en komplimang, dom skulle säkert inte nypa en ful rumpa.

Jag hoppas för din egen skull att du behagar skämta.

Varför skulle man ta det som en komplimang att någon nyper en i rumpan för?

Tror du verkligen att kvinnor på något sätt är tacksamma för komplimanger? Men det är vi inte. Vi skiter många gånger helt enkelt vad en del män anser om vårt yttre. Varför tror du vi bryr oss om vad vem som helst tycker om vår rumpa?
Citera
2013-09-27, 14:58
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysmari
Jag hoppas för din egen skull att du behagar skämta.

Varför skulle man ta det som en komplimang att någon nyper en i rumpan för?

Tror du verkligen att kvinnor på något sätt är tacksamma för komplimanger? Men det är vi inte. Vi skiter många gånger helt enkelt vad en del män anser om vårt yttre. Varför tror du vi bryr oss om vad vem som helst tycker om vår rumpa?
Aa... det är inte många som ger dig komplimanger eller?

Ta det lungt Mari jag tycker du är en fin person. På insidan i alla fall.
Citera
2013-09-27, 15:02
Medlem
Citat:
Aa... det är inte många som ger dig komplimanger eller?

Ta det lungt Mari jag tycker du är en fin person. På insidan i alla fall.

Jag tycker att det är så här: Om man är övertygad om att någon uppskattar ens komplimanger så är man rätt självgod.

Att ge en komplimang och tro att alla andra är tacksamma är att vara självgod.

Att tro att någon ska vara glad för att någon klämmer om ens skinka är inte bara att vara självgod det är att vara idiot.

Kanske kvinnor ska vara tacksamma för att någon tar dem på fittan också? Tycker du det?

Ska kvinnor vara tacksamma att någon trycker kuken i dem fast de inte bett om det heller?

Du är på nedåtglidande skala om du säger att kvinnor ska vara glada att någon nyper dem på stjärten.
Citera
2013-09-27, 16:12
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Jag tycker att det är så här: Om man är övertygad om att någon uppskattar ens komplimanger så är man rätt självgod.

Att ge en komplimang och tro att alla andra är tacksamma är att vara självgod.

Att tro att någon ska vara glad för att någon klämmer om ens skinka är inte bara att vara självgod det är att vara idiot.

Kanske kvinnor ska vara tacksamma för att någon tar dem på fittan också? Tycker du det?

Ska kvinnor vara tacksamma att någon trycker kuken i dem fast de inte bett om det heller?

Du är på nedåtglidande skala om du säger att kvinnor ska vara glada att någon nyper dem på stjärten.
Det är du som säger att man ska vara glad över en komplimang. Jag säger bara att du ska ta det som en komplimang om nån nyper dig i stjärten. Eller att han tog fel på person.
Sen är det upp till dig om han ska bli utkastad för en komplimang. Tydligen är praxis att om män ger komplimanger till kvinnor ska dom ut och om kvinnor ger komplimanger till män blir mannen utskrattad/utkastad om han klagar.
Citera
2013-09-27, 16:18
Medlem
Citat:
Det är du som säger att man ska vara glad över en komplimang. Jag säger bara att du ska ta det som en komplimang om nån nyper dig i stjärten. Eller att han tog fel på person.
Sen är det upp till dig om han ska bli utkastad för en komplimang. Tydligen är praxis att om män ger komplimanger till kvinnor ska dom ut och om kvinnor ger komplimanger till män blir mannen utskrattad/utkastad om han klagar.

En komplimang är en artighetsbetygelse, artighet, artigt beröm, smicker, hövlighetsfras.

Du menar att det är en artighetsbetygelse att nypa någon på stjärten?

Hur menar du att man ska ta det som artigt beröm men man ska inte bli glad? Man ska alltså bli arg?

Jag fattar ärligt talat inte vad du pratar om här?
Citera
2013-09-27, 16:26
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Citat:
Hur menar du att man ska ta det som artigt beröm men man ska inte bli glad?
Men hur ska du ha det? Det är ju du som säger att du skiter i det, varför skulle du bli glad över något du skiter i? Varför framställer du det som att det skulle vara självklart att blir glad när du egentligen skiter i det?

Citera
2013-09-27, 16:30
Medlem
Citat:

Citat:
Men hur ska du ha det? Det är ju du som säger att du skiter i det, varför skulle du bli glad över något du skiter i? Varför framställer du det som att det skulle vara självklart att blir glad när du egentligen skiter i det?

Vad menar du med det du skriver ovan då? Att man ska ta det som en komplimang men man ska bli arg?

Varför ska man betrakta det som något artigt att bli nypt i röven?
Citera
2013-09-27, 16:33
Medlem
Citat:
En komplimang är en artighetsbetygelse, artighet, artigt beröm, smicker, hövlighetsfras.

Du menar att det är en artighetsbetygelse att nypa någon på stjärten?

Hur menar du att man ska ta det som artigt beröm men man ska inte bli glad? Man ska alltså bli arg?

Jag fattar ärligt talat inte vad du pratar om här?
Man kan väl tolka det som att om män tycker att de vill nypa en kvinna i stjärten så gör de det och om kvinnan inte blir tacksam och tar det som en komplimang så är det hennes problem. Hon får väl anpassa sig helt enkelt och stanna hemma om det inte duger.
Citera
2013-09-27, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Man kan väl tolka det som att om män tycker att de vill nypa en kvinna i stjärten så gör de det och om kvinnan inte blir tacksam och tar det som en komplimang så är det hennes problem. Hon får väl anpassa sig helt enkelt och stanna hemma om det inte duger.

Men det stannar i röven alltså? Eller ska man vara tacksam om någon tar en mellan benen också?

Eller tar fram kuken och tar ens hand och trycker den mot könet?

Vem sätter gränsen för vad man får göra med en kvinnas kropp? Inte kvinnan uppenbarligen för passar det inte kan man stanna hemma alltså.

Ja det är ju fint.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in