Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-16, 22:36
  #1
Medlem
Softers avatar
Tjenare!

Drog i mig 2 gram tjack i fredags-kväll och ska lämna urinprov på onsdag..
Har läst om C-vitaminer och någon hade skrivit i en tråd att C-vitamin i brustabletter är dåligt om man ska rena ut amfetamin ur pisset.. Så jag köpte Ester-C C-vitamin.. Är det bra?

Jag ska dricka stora mängder vatten imorgon och på onsdag morgon innan pissprovet ska jag se till att pissa ordentligt innan jag far dit så att inte morgon-urinen åker ner i koppen.

Har ni fler/bättre förslag? Det är jätteviktigt att jag är ren på det här provet, jag har lämnat prover i 3 år för att få ta körkortet men gjorde ett snedsteg i fredags och mår jävligt dåligt över detta, är tacksam för all hjälp jag kan få! //Mvh Softer
Citera
2013-09-16, 23:45
  #2
Medlem
Pulver-Henkes avatar
Det är ute tills på onsdag. Tre dagar brukar man säga så det är nog lugnt. Du behöver knappast köra utrensningskur ens. Ta o vila lite istället för efter tjacket kommer ångesten du vet, låter lite som att du grämer dig för intet nu.
Citera
2013-09-17, 00:37
  #3
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulver-Henke
Det är ute tills på onsdag. Tre dagar brukar man säga så det är nog lugnt. Du behöver knappast köra utrensningskur ens. Ta o vila lite istället för efter tjacket kommer ångesten du vet, låter lite som att du grämer dig för intet nu.
Jag googlade och hittade folk som hade pissat positivt efter 5-6 dagar (några stycken faktiskt), därför kan jag inte slappna av och vill göra allt jag kan för att det ska vara negativt. Tack ändå!

Förslag? Tackar ödmjukast för all hjälp jag kan få, och återkommer med hur det gick på provet!
Citera
2013-09-17, 00:50
  #4
Medlem
Pulver-Henkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Jag googlade och hittade folk som hade pissat positivt efter 5-6 dagar (några stycken faktiskt), därför kan jag inte slappna av och vill göra allt jag kan för att det ska vara negativt. Tack ändå!

Förslag? Tackar ödmjukast för all hjälp jag kan få, och återkommer med hur det gick på provet!
Ja, grapefruktjuice och/eller citronvatten har jag alltid fått höra. Detta eftersom det är urindrivande.

2 gram på en kväll, det är ju en extrem dos. Var det riktig svag skit eller?
Citera
2013-09-17, 15:58
  #5
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulver-Henke
Ja, grapefruktjuice och/eller citronvatten har jag alltid fått höra. Detta eftersom det är urindrivande.

2 gram på en kväll, det är ju en extrem dos. Var det riktig svag skit eller?
Nja det var hyffsat bra grejjer men min kropp verkar tåla mycket amfetamin.. Jag var väl "märkbart" påtänd ca 18-20 timmar på dom 2 grammen, första 10-12h var jag rejält påtänd. Rekommenderar ingen att dosera sådär mycket..

Jag fick byta tid för urinprovet, har fått en ny tid nästa vecka! Ingen är nog fan gladare än mig!
__________________
Senast redigerad av Softer 2013-09-17 kl. 16:05.
Citera
2013-09-17, 21:01
  #6
Medlem
Pulver-Henkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Nja det var hyffsat bra grejjer men min kropp verkar tåla mycket amfetamin.. Jag var väl "märkbart" påtänd ca 18-20 timmar på dom 2 grammen, första 10-12h var jag rejält påtänd. Rekommenderar ingen att dosera sådär mycket..

Jag fick byta tid för urinprovet, har fått en ny tid nästa vecka! Ingen är nog fan gladare än mig!
Jävlar, vilket flyt! Du får ta och fira med 1 g amfetamin i kvällskaffet
Citera
2013-09-18, 15:15
  #7
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulver-Henke
Jävlar, vilket flyt! Du får ta och fira med 1 g amfetamin i kvällskaffet
Haha inte alltför sällan det har hänt tidigare! "YES JAG SLAPP URINPROVET, detta skall FIRAS!" sen slutar det på nått vis med att man torskar på nästa urinprov istället....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback