2013-09-12, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SteelWomen
Håller med dig.....
Och i Expressen står den att man misstänker att det handlade om köp av sex... Räcker det att man ska dömma en människa?
Fram går det någonstans att hade pengar med sig???M,,MMMM
Snälla ta reda på mer fakta innan ni dömmer någon mäniska..

Han var där uppenbarligen för att köpa sex varför ska man sticka det under stolen menar du? Vi som tar upp det lägger inga egna värderingar angående det vi bara konstaterar att jo han var där för att köpa sex.
Citera
2013-09-12, 14:19
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilJones.
Han var där uppenbarligen för att köpa sex varför ska man sticka det under stolen menar du? Vi som tar upp det lägger inga egna värderingar angående det vi bara konstaterar att jo han var där för att köpa sex.
Jag håller med 100% ang. sexköpet, men är det verkligen fastställt att fyndplatsen är densamma som mordplatsen?
Citera
2013-09-12, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilJones.
Vadå "inget som tyder på det"? Står ju svart på vitt i expressen att det var just så det var.

"För att ha sex ska de få pengar i förväg" går de att läsa i expressen. ...

Jag det är deras version ..Dom lever ju och kan hitta på olika historier och vi kan spekulera men inget är bevisat ännu.Rykten går att ena gm var tilsammans med en av tjejerna oxå ,men fan det är inget men tror på föräns det är bevisat.
Men vem kan prata för BO ,som är offret..Jo ingen men jag hoppas polisen hittar riktiga bevis istället för massa prat av GM......
Senast redigerad av SteelWomen 2013-09-12 kl. 14:49.
Citera
2013-09-12, 16:16
Bannlyst
Sexköp eller inte vem fan bryr sig! Han är ju död. Dejting siter tillåter inte att regga under 18, dom har ryggen fri.
Intressantare vore ju om lite mer offer för gänget vågade träda fram.
Citera
2013-09-12, 17:27
Medlem
Psycho-Killers avatar
Trevliga snubbar att träffa på i en mörk gränd...

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/941893_622645574435816_181369831_n.jpg
Citera
2013-09-12, 17:31
Medlem
Ja det vore guld om fler som utsatts för detta gäng ger sig till känna. Usch det är så sjukt otäckt, alltihop!
Citera
2013-09-12, 17:47
Medlem
Nod2013s avatar
En död torsk
mer horor till oss andra torskar .)

Dessa små pajasar "dom misstänka" är inga man skall vara rädd för
Citera
2013-09-12, 17:47
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycho-Killer

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/941893_622645574435816_181369831_n.jpg

Nej fy fan verkligen inte, fula var dom också.

Undrar om dom blev förvånade över att det gick som det gick? Eller om avsikten faktiskt var att döda? Svin är dom hur som helst så dom ska fan spärras in.

Håller med om att fler borde träda fram som blivit utsatta av dessa missanpassade individer
Citera
2013-09-12, 17:49
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nod2013
En död torsk
mer horor till oss andra torskar .)

Dessa små pajasar "dom misstänka" är inga man skall vara rädd för

Nej det vittnar ju trådens ämne om att man inte ska vara?
Citera
2013-09-12, 17:54
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycho-Killer

Varje tonårings våta dröm?
Har dom dödat kompisen till vänster innan de tog fotot?
Citera
2013-09-12, 18:20
Medlem
Hegamons avatar
Min första tanke var att GM var en vanlig "Svensson" som stämt träff med någon dejt från en vanlig dejtingsida som match.com, sedan blivit rånad och dödad av exempelvis araber. Jag undrar om inte nedan beskrivning stämmer bättre med vad som hänt, utifrån vad tidningarna rapporterar:

Det här låter som att GM stämt träff med tjejer genom någon obskyr dejtingtjänst, jag tänker inte Mötesplatsen.se utan "xxxkontakt.com". Eftersom syftet enligt Expressen verkar varit uttalat att köpa en sexuell tjänst, jag antar det kan stämma. Det är inte smart att stämma träff med småflickor för att köpa sexuella tjänster eftersom runt omkring dessa aktiviteter finns ofta annan brottsling, som i detta fallet att "lura" offret eller "skrämma" bort offret för att ta pengarna.

Jag tror heller inte det är speciellt lätt och garanterat att offret kan skrämmas bort. I detta fallet har GM enligt tidningen gjort kraftigt motstånd, dvs slagits mot utpressarna.

Jag tror inte "mordet" skedde överlagt utan att det skedde i stridens hetta, dråp skulle kunna bli en rubricering.
Senast redigerad av Hegamon 2013-09-12 kl. 18:22.
Citera
2013-09-12, 18:24
Medlem
DigDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Har dom dödat kompisen till vänster innan de tog fotot?

Ja eller så har han solat i vitabergsparken. Lägger märke till att GM håller i en pistol, troligtvis softairgun.
Dom två stående personerna ser ut som dom sträckkört enda från Litauen via Haparanda till Solna.

Har det framkommit var BO:s bil stod parkerad. Var det nere på Kolonnvägen eller uppe på Fläderstigen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in