Citat:
Ursprungligen postat av
927
Var inne på nya sajten, första gången på 2 mån. Inget nytt, samma saker som inte fungerar som det borde/är mycket omständligare.
Hoppas tex att synkningen av bevakningslistorna stämmer efter i morgon och fortfarande har fått dubbla alternativ på nästan alla men ingen stämmer typ aaaa och aaaa_1. På den gamla sajten tog jag bort en aktie från en lista 2013 02 (såldes), den fanns kvar idag.
OCH jag hoppas att det inte blir nåt strul efter uppdateringen....
Hej!
Bevakningslistorna synkar inte med gamla sajten, det som skedde var att bevakningslistorna från den gamla sajten flyttades över till den nya sajten (minns ej exakt när det var men någon gång under sommaren).
Anledningen till att du fått en bevakningslista som slutar på _1 är att du kan ha haft en lista på gamla sajten som hette samma sak som en lista på nya sajten när flytten genomfördes. Istället för att radera listan på nya sajten så valde vi att behålla båda.
Du nämner även att några saker inte fungerar och/eller är omständligare än tidigare. Du får väldigt gärna återkomma med en mer utförlig förklaring av vad det är så att jag kan din kritik vidare.
/Daniel, Avanza Bank