Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-04, 19:39
  #1
Medlem
Låt oss säga att ett gäng tjejer och killar på 18, 19, och nån 20 bast går och käkar på Allstar en Lördag, vad sker om vi sitter kvar hela kvällen tills nattklubben öppnar? Är det så pass att vi får stanna och vara där trots att åldersgränsen ligger på 22?
Citera
2013-09-04, 19:44
  #2
Medlem
Sitter man kvar så brukar man slippa köa, visa legitimation och betala eventuellt inträde.
Citera
2013-09-04, 20:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doitmystyle
Låt oss säga att ett gäng tjejer och killar på 18, 19, och nån 20 bast går och käkar på Allstar en Lördag, vad sker om vi sitter kvar hela kvällen tills nattklubben öppnar? Är det så pass att vi får stanna och vara där trots att åldersgränsen ligger på 22?
Yes det kan jag lova att ni får.
Citera
2013-09-05, 03:59
  #4
Medlem
krakkans avatar
Klassiker numero uno.
Tag ett bord innan klubben börjar.
Käka drick tills klubben startar.
Så länge alla är över 18 har ingen någonsomhelst rätt att visa dig därifrån.
Såvida ingen blir för onykter/full så har ni alla kort hemma.
Du är där, alla har blivit insläppta, alla är över 18; Ingen kan visa dig därifrån.
(Så jag PARTADE på krogen innan jag var 18)
Partade med versaler så jag såg vad jag skrev Pice

Tips för er under 18; ta ett bra bord på bra restaurang, käka bra mat, drick aloholfritt till maten - därefter kör baren; så liten sannolikhet att någon frågar om leg så det är löjligt... Skulle någon fråga; Byt bar/bartender så är du på banan, ingen som reagerar ifall du säger; " Ska bara hämta körkortet hos tjejen" Leave or die ?

Inträde borde ingått när du betalat bord och mat?
Fråga ifall de vill ha mer utöver maten/drycken ni förär't under kvällen, i annat fall kanske ni möter upp 'Nippe & Svenne''... Glöm inte att lägga 10% på dricksen till servisen, då har ni hela service/köket bakom er ifall det skulle bli liv
__________________
Senast redigerad av krakkan 2013-09-05 kl. 04:03. Anledning: sista formulering
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback