Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-03, 11:38
  #1
Medlem
(Var osäker på forumdel, provar denna)

För ett par dagar sen såg jag ett, minst sagt, udda anslag på en anslagstavla. Den satt vid en av ingångarna till Delsjöområdet (frilufts- och motionsområde i utkanten av Göteborg) nära platsen som nämns på anslaget.

Min fråga är då alltså om det kan röra sig om någon udda form av rollspel eller om det är faktiskt är någon galen person som ligger bakom. Det skulle också kunna vara någon sorts "skämt".

Vad tror ni?

Bild på anslaget:
http://i.imgur.com/8n1JqPy.jpg
Citera
2013-09-03, 12:14
  #2
Medlem
DiagnosABs avatar
Enligt min erfarenhet brukar folk som sysslar med rollspel vara bättre på att uttrycka sig i skrift och skapa läsliga anslag.

Min tanke är foliehatt, ett gäng eller en ensam stackare. Hade varit kul att gå dit och se vad som hände
__________________
Senast redigerad av DiagnosAB 2013-09-03 kl. 12:17.
Citera
2013-09-04, 14:35
  #3
Medlem
InvalidSouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiagnosAB
Enligt min erfarenhet brukar folk som sysslar med rollspel vara bättre på att uttrycka sig i skrift och skapa läsliga anslag.

Min tanke är foliehatt, ett gäng eller en ensam stackare. Hade varit kul att gå dit och se vad som hände
Ja, håll dig på avstånd i vilket fall och ta med en stor pinne, typ. Det här osar mental osundhet.
Citera
2013-09-04, 21:49
  #4
Medlem
Ratads avatar
Låter som något The Kristet Utseende kunde hittat på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback