Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-29, 23:41
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Kan vi byta ämne från att knulla snygga brudar till politik?
Citera
2013-08-29, 23:42
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det tyder på väldigt dåligt omdöme att nämna henne i ett sådant sammanhang. Vad värre är: Det tyder på en inställning som fortfarande inte har lämnat demokratismen för genuin elitism.
Läste du vad jag skrev eller har du Asperger? Insändarskribenten har väl ingen större koll på Bruunis, han är väl en vanlig svenne som kanske röstade på SD i förra valet och fick intrycket att hon var en svenskvänlig tjej. Är dom andra nämnda tjejerna IQ-mässigt och intellektuellt överlägsna Bruunis? Det krävdes trots allt ett visst kurage för att komma ut som barnätande rasistnazistisk sverigedemokrat 2010 när dom flestade som röstade på SD gjorde det i smyg och inte ens vågade tala om det för sina familjemedlemmar. Vafan gjorde du och jag för Sverige och svenskarna 2010, satt och garvade på Flashback åt Bruunis gamla blogg som nån grävde upp...?
Citera
2013-08-29, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vhaftresfhvcvbse

Men det är ju det politik handlar om.. Att SvPare drömmer om att makten så att de kan få alla tjejer?
Citera
2013-08-29, 23:43
Medlem
Lelianas avatar
Ni män borde iallafall förstå att andra människor läser det ni skriver och att era skämt inte kanske tas som just det. Och om det inte är fullt ut skämt, borde man reflektera över sina åsikter lite med grundligt. Annars kan jag ge er rätt i en sak, man får onekligen mycket finare bemötande om man ställer fram en leendes söt och sund tjej än en ilsken dödsknarkarnazist.
Citera
2013-08-29, 23:44
Medlem
NirvanAs avatar
Någon som vet om Schnorrenberger/Wilfridsdotter var nationalist innan hon träffade Skillt och andra dylika personer? Blev hon nationell självmant eller blev hon "inkörd" på det... Jag misstänker nämnligen att någon manlig person i hennes närhet har kört in henne på denna bana... Kalla det förutfattade meningar om ni vill.
Citera
2013-08-29, 23:46
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Men det är ju det politik handlar om.. Att SvPare drömmer om att makten så att de kan få alla tjejer?

Om ni skriver "Man kanske skulle försöka bjuda in ett par attraktiva tjejer till partiet, och sedan sätta dem längst fram i ledet vid demonstrationer och liknande aktioner av taktiska anledningar?" så skulle jag inte ha något problem med det, men när ni skriver "Jöööö hörrö vafan va ta vi inte o ge nån hora 50 spänn fö att visa tuttarna? " så blir det bara dumt.
Citera
2013-08-29, 23:48
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vhaftresfhvcvbse
Om man kan värva intelligenta och vackra kvinnor och begåvade och välvårdade män för den delen så kommer det garanterat att locka fler svenskar till partiet. Det handlar inte om nån ytlig och banal estetik utan om hälsosamma ideal och tilltalande sociala miljöer. Tredje Rikets image var ju inte nån bohemlya med dreadlockspundare.
Citera
2013-08-29, 23:49
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Någon som vet om Schnorrenberger/Wilfridsdotter var nationalist innan hon träffade Skillt och andra dylika personer? Blev hon nationell självmant eller blev hon "inkörd" på det... Jag misstänker nämnligen att någon manlig person i hennes närhet har kört in henne på denna bana... Kalla det förutfattade meningar om ni vill.

Hon har redan kommenterat detta, några sidor tillbaks in i tråden.

Citat:
Klart du får vara nyfiken och ställa den frågan. Det är ett ganska enkelt svar jag kommer att ge dig men hoppas att du nöjer dig med det.

Som nationalist kände jag att jag ville vara med och engagera mig för Sverige och vårt folk, jag ville inte bara sitta och se på. Jag har varit engagerad i SvP sedan det bildades, och det var först efter det som jag även började att engagera mig mer och bli aktiv.
Jag fick kontakt med "rörelsen" på egen hand, så det var inte för att jag "dejtade" någon kille eller för att jag var en "groupie" till något annat parti eller organisation.

Hoppas att du är nöjd med ditt svar, skulle du undra över nått mer så får du bara fråga

/ Rebecka Wilfridsdotter
Citera
2013-08-29, 23:50
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Om man kan värva intelligenta och vackra kvinnor och begåvade och välvårdade män för den delen så kommer det garanterat att locka fler svenskar till partiet. Det handlar inte om nån ytlig och banal estetik utan om hälsosamma ideal och tilltalande sociala miljöer. Tredje Rikets image var ju inte nån bohemlya med dreadlockspundare.

Se https://www.flashback.org/sp45006969
Citera
2013-08-29, 23:52
Medlem
Citat:

Hur ska du värva "snygga" människor? Hur funkar det i praktiken? Kanske kan SvP betala plastik-kirurgi för varje meddlem?
Citera
2013-08-29, 23:57
Bannlyst
Citat:
Man har ju redan lyckats värva en del intelligenta kvinnor, här har du ett exempel http://www.youtube.com/watch?v=jNoLJh9byuY
Citera
2013-08-29, 23:58
Medlem
Kurganskis avatar
Är detta värt att älta om? Starta en egen tråd om hur man lockar fler kvinnor eller folk i allmänhet till rörelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in