2013-08-18, 23:38
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
Du påstod att ATn INTE blev mildare för att det var 300mg om dagen.
Då vänder jag på det och frågar dig om någon missbrukar 1-2g om dagen, skulle ATn alltså inte bli värre?
Fattar du nu?!
Du skrev:
eftersom det är en mild terapeutisk dos, och verkligen ingen missbrukar dos. Då får man ju heller ingen missbrukar-AT.
På vilket jag svarade:
Menar du på allvar att hans AT skulle bli mildare? (syftande min vän som då gått på 300 mg flera år, inte veckor).

Antingen läser du inte igenom inläggen mina ordentligt eller så trollar du, du svarar kort och undviker poängen.
Citera
2013-08-18, 23:41
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandiego83
Lyrica är en väldigt snäll drog att sluta med - om man jämför med tyngre droger. Allt annat är BS.
Väldigt få känner knappt nån AT på Lyrica, men generellt sett är den ett helvete. Jag har snackat med flera mångåriga blandmissbrukare (opiatmissbrukare och benso m.m) och alla utom en säger att Lyrican är mycket värre. Det du säger är BS - läs mer om det här på FB om du tvivlar, folk här hatar också den ATn mer än andra.
Senast redigerad av KITTENMITTONS 2013-08-18 kl. 23:45.
Citera
2013-08-18, 23:47
Medlem
TasmanianPs avatar
Citat:
några dagar?! Skämtar du eller

gå på det MÅNADER och prata sen.
Några dagar är ju för fan ett skämt.
Klart som fan du inte får en jobbig AT efter några dagars race.
Den ATn sköter du ju om med lite öl för fan.

Varför ska jag göra det? Jag har inte skrivit att man inte får AT om man går på de länge... Blir bara lite trött efter ett lyrica race inget jag behöver alkohol till för att klara.
Citera
2013-08-19, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Väldigt få känner knappt nån AT på Lyrica, men generellt sett är den ett helvete. Jag har snackat med flera mångåriga blandmissbrukare (opiatmissbrukare och benso m.m) och alla utom en säger att Lyrican är mycket värre. Det du säger är BS - läs mer om det här på FB om du tvivlar, folk här hatar också den ATn mer än andra.

Du får väl leva i den villfarelsen. Men det är ju skrattretande! Vet du varför? För jag vet. Det gör inte du. Det är skillnad. Men det är klart att det varierar individuellt. Sån verkar Lyrican tydligen vara. Men du är en idiot om du tror att det går att jämföra med en mångårig heroinAT inklusive abs.
Citera
2013-08-19, 01:26
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Du får väl leva i den villfarelsen. Men det är ju skrattretande! Vet du varför? För jag vet. Det gör inte du. Det är skillnad. Men det är klart att det varierar individuellt. Sån verkar Lyrican tydligen vara. Men du är en idiot om du tror att det går att jämföra med en mångårig heroinAT inklusive abs.
Är de människor som har genomgått bägge också idioter? Går det inte att jämför Benso AT's med Heroin AT's? Det är nämligen så illa, fast värre som dessa människor har upplevt avtändningen på Lyr det är inte meningen att man ska bli långtidsbehandlad med beroendeframkallande medel utav en anledning. Man får väl ta med i räkningen hur länge ATn sitter i, Opiat/OpiodAT är ju över relativt snabbt ändå.
Citera
2013-08-19, 09:28
Medlem
cnbizzzs avatar
Du ska definitivt inte gå på lyrica ,man får biverkningar om man tar en handfull näve o tar bara för att flumma testa o ta en 300mg så kan jag lova att du inte får några biverkningar ,det är en bra medicin om man följer ordinerad dos. Du ska inte säga att det är en helvetes medicin bara för att du flummat på den.
Citera
2013-08-19, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
Du ska definitivt inte gå på lyrica ,man får biverkningar om man tar en handfull näve o tar bara för att flumma testa o ta en 300mg så kan jag lova att du inte får några biverkningar ,det är en bra medicin om man följer ordinerad dos. Du ska inte säga att det är en helvetes medicin bara för att du flummat på den.

Om det va mig du syftade på var jag inte ute efter att flumma utan få bort åtminstone lite av ångesten jag hade då och orka med dagen
Citera
2013-08-19, 09:49
Medlem
cnbizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NymfoMania
Om det va mig du syftade på var jag inte ute efter att flumma utan få bort åtminstone lite av ångesten jag hade då och orka med dagen
Okej men du tog förmodligen för mycket, annars mår man inte sådär dåligt.
Citera
2013-08-19, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
Okej men du tog förmodligen för mycket, annars mår man inte sådär dåligt.

Nä det har du däremot rätt i.
Citera
2013-08-19, 12:54
Medlem
Så olika det är. Vet inte i hur många gånger jag har fått det utskrivet,
glömt bort dem och inte känt någonting alls.
Men som någon skrev här ovan, följer man den ordinerade dosen så
kanske det inte är några problem.
Citera
2013-08-19, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Är de människor som har genomgått bägge också idioter? Går det inte att jämför Benso AT's med Heroin AT's? Det är nämligen så illa, fast värre som dessa människor har upplevt avtändningen på Lyr det är inte meningen att man ska bli långtidsbehandlad med beroendeframkallande medel utav en anledning. Man får väl ta med i räkningen hur länge ATn sitter i, Opiat/OpiodAT är ju över relativt snabbt ändå.

Nej då. Ett mångårigt bruk av heroin/metadon/subutex/oxy kräver normalt sluten behandling i helst minst 2-3 veckor bara för avgiftning. Sen har du månader av svår abstinens med massor av svåra symptom som ångest, insomnia, depression, störningar i hjärt- och andningsapparat, koncentrationssvårigheter, drogsug osv osv.

Att Lyrica skulle kunna orsaka något liknande är skrattretande och helt barockt.
Citera
2013-08-19, 13:28
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Nej då. Ett mångårigt bruk av heroin/metadon/subutex/oxy kräver normalt sluten behandling i helst minst 2-3 veckor bara för avgiftning. Sen har du månader av svår abstinens med massor av svåra symptom som ångest, insomnia, depression, störningar i hjärt- och andningsapparat, koncentrationssvårigheter, drogsug osv osv.

Att Lyrica skulle kunna orsaka något liknande är skrattretande och helt barockt.

Märks att du är erfaren , en Lyrica at är som en blandning mellan en benso at o en opiat/opiod at samtidigt. Jävla rävgift.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in