Citat:
Ursprungligen postat av
neurogen
okej. så doser på 1-2g om dagen får man alltså inte en värre AT på än 300mg om dagen.
Right.
Nu har ju TS gått på det i (ca) 2 veckor, det är kort tid och jag fick ingen AT alls av det och då käkade jag gramdoser... så JA ATn efter 300mg/dag i flera år är grymt mycket värre än gramdoser under den korta perioden, och vart fan läser du 1-2g om dagen?
EDIT: SISTA dagarna tog TS den dosen, alltså inte VAR dag är vad jag ville ha sagt.
Citat:
Ursprungligen postat av
NymfoMania
Jag vet inte hur det är med andra men så upplevde jag situationen, jag tog de sista dagarna tio st 150 mg och är 170 och väger 50. Jag har ingen uppfattning om andras erfarenheter men det här va det värsta JAG varit med om iaf. Va inte ute efter att förolämpa någon bara ville lugna mig själv och se om någon hade egna erfarenheter av den korta tid jag va på det. Tråkigt att man måste få massa skit i samband med det men vet ju att det finns rötägg överallt.
Välkommen till internet, är bara att slänga idioterna på ignore. Folk gömmer sig bakom skärmen och tror att de är något, man ska inte ens belöna dem med ett svar.