Det var ett tag sedan jag skrev i tråden men nu är jag här igen. Jag har inte haft paus i mina massagebesök, utan bara paus i skrivandet. Har besökt flera ställen i olika städer och tänkte dela med mig av några besök igen:
Göteborg. En ställe norr om centrala staden. Hade lite svårt att hitta först men det löste sig med hjälp ag tmg och googlemaps. Kom fram till stället och kände på dörren. Låst. Hmm det skulle ju vara öppet. Ringde på och väntade en stund. Inget händer. Ringde på igen. En stressad kvinna, ca 45, öppnade dörren. "Sit down, wait five minuta" eller nått liknade fick hon ur sig. Funderade på att vända och gå därifrån men satte mig ner. Kvinnan gick tillbaka till en kund bakom ett skynke men verkade oxå ringa ett samtal medans hon fortsatte med en kund.
Några minuter senare öppnar sig ytterdörren och in kommer en tjej max 20 år gammal. " u waiting me?" Säger hon. Oh yes svarar jag med ett stort leende
Betalar 350 för en timmas oljemassage. Blir invisad i en "hytt" och klär av mig och lägger mig på madrassen på golvet. Struntar i att ta på mig handduken över baken. När hon sedan kommer in så lägger inte hon heller på handduken... Det känns ju lovande.
Ganska skön massage över ryggen benen och rumpan. Lagom hård och erotisk. Bl.a. Sitter hon gränsle över min bak när hon masserar ryggen och jag känner hur hon trycker sin mus mot min kropp. Den varm varm och kändes genom kläderna.
Frågan kom direkt efter vändning när hon åter gränslade mig och tryckte sig mot mig. Vi kom överens om FS och det var värt varenda öre.
Bra massage och toppen FS. Jag kommer garanterat göra återbesök. Men bara om jag får henne igen