Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-07-27, 19:51
  #1
Medlem
KungLustigs avatar
Hejsan FB!
För ett par år sedan hade min polare en rulle med rizzla rullpapper. Med de pappret kunde man enkelt rulla riktigt stora med. Vet någon vart man kan köpa blå rizzla på rulle? Jag tror jag letat överallt i flera år efter dessa utan resultat

Help me out please!!!
Citera
2013-07-27, 19:55
  #2
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Här har du: http://www.ickysticky.se/index.php?d...ategory_id=364
Citera
2013-07-27, 20:40
  #3
Medlem
KungLustigs avatar
Nopp ingen av dessa var det jag rökte. Rizla med ljusblått papper på rulle. Kanske har de slutat tillverka dessa, vilket är synd. Bästa rullpappret jag har haft. Köpte på mig en hel del olika rullpapper i Amsterdam förut, men kan säga att inget av de var i närheten av det fantastiska pappret jag en gång hade.

Jag brukar fråga andra stoners om de haft de pappret och jag och min kompis verkar va de ända som haft det i sin ägo
Citera
2013-07-27, 20:47
  #4
Medlem
ALZIRs avatar
Hehe håller med dig om att det är ett bra papper (kolla avatar)
Citera
2013-07-27, 23:16
  #5
Medlem
Hasse.Hanssons avatar
Bor du i göteborg? Isåfall kan du åka till grönsakstorget och gå in på pak sverige finns det inte där kan du lika gäna utgå ifrån att de inte finns över huvudtaget...
Citera
2013-07-27, 23:34
  #6
Medlem
mac-millers avatar
Annars finns ju OCB på rulle i dom flesta koiskerna nu för tiden. Vet att Hemmakväll och Myway har dessa, iallafall här där jag bor.

MVH mac-miller
Citera
2013-07-29, 18:20
  #7
Medlem
Ludis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungLustig
Hejsan FB!
För ett par år sedan hade min polare en rulle med rizzla rullpapper. Med de pappret kunde man enkelt rulla riktigt stora med. Vet någon vart man kan köpa blå rizzla på rulle? Jag tror jag letat överallt i flera år efter dessa utan resultat

Help me out please!!!

Wow har bara hört om småttingrizzla som dem, vill gärna höra jag med.
Citera
2017-03-18, 18:51
  #8
Medlem
KungLustigs avatar
3,5 år senare och ingen vet fortfarande? Drömde att jag hittade en samling antika rullpapper och att det fans fyra paket blått rizzla på rulle där

Har faktiskt hittat vad produkten heter och en bild på den nu. Jag var så orolig ett tag att hela grejen hade varit en dröm då det är så himla svår produkt att hitta.
__________________
Senast redigerad av KungLustig 2017-03-18 kl. 18:59.
Citera
2017-03-18, 22:43
  #9
Avstängd
FrassesTigrars avatar
https://www.google.se/search?q=blue+...a+roll&*&spf=1

kolla där så kanske du finner
Citera
2017-03-18, 22:56
  #10
Medlem
UncleBerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungLustig
3,5 år senare och ingen vet fortfarande? Drömde att jag hittade en samling antika rullpapper och att det fans fyra paket blått rizzla på rulle där

Har faktiskt hittat vad produkten heter och en bild på den nu. Jag var så orolig ett tag att hela grejen hade varit en dröm då det är så himla svår produkt att hitta.
Varför ska de prompt va rizzla? Det finns både OCB och element på rulle. Går att rulla långa och slippa den där tjocka skit rizzlan som smakar skit när den brinner.
Citera
2017-03-19, 00:47
  #11
Medlem
freeworldTVs avatar
Blå Rizla på rulle borde inte vara några problem att hitta väl? Har du kollar webbshoppar? Typ Smoketower eller kanske några nederländska?

Annars är det bara maila Rizla och fråga!
Citera
2017-03-19, 00:56
  #12
Medlem
soligts avatar
Nu röker inte jag längre men papper på rulle var helt underbart..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback