Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-20, 18:53
  #1801
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kisamak99
Willy försvann för länge länge sedan. Det var John och några vilsa själar runt honom. När john försvann så sprack hela kristianstads bubblan. En mycket sorglig konstellation måste jag säga. Det var mycket wt kring det hela.

jaja, sorgligt att John va det som höll dem upp?? eller var det han som höll andra personer ifrån att vilja vara nära klubben istället. första uppsättningen i bsk krstd va en bra flock. respekt till dem mycket, men när tommy försvann så blev det verkligen aldrig bra igen.
Citera
2013-07-20, 19:15
  #1802
Medlem
kisamak99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisboaCaralho
jaja, sorgligt att John va det som höll dem upp?? eller var det han som höll andra personer ifrån att vilja vara nära klubben istället. första uppsättningen i bsk krstd va en bra flock. respekt till dem mycket, men när tommy försvann så blev det verkligen aldrig bra igen.

Vem är Tommy? Alltså jag bara säger det som det var. Bsk var en maktfaktor i kristanstad och det var då john var där. Sen vet jag inget om vilka som var där vid första uppsättning men dom är ju historia för länge sen ändå. Han var den som kunde stå på sig medans dom andra behövde han hålla i handen och ändå var dom små kycklingar.

Nu börjar det låta som att jag gör honom till nån superthug så jag släpper det
Citera
2013-07-20, 19:38
  #1803
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kisamak99
Vem är Tommy? Alltså jag bara säger det som det var. Bsk var en maktfaktor i kristanstad och det var då john var där. Sen vet jag inget om vilka som var där vid första uppsättning men dom är ju historia för länge sen ändå. Han var den som kunde stå på sig medans dom andra behövde han hålla i handen och ändå var dom små kycklingar.

Nu börjar det låta som att jag gör honom till nån superthug så jag släpper det

ja hehe det lät så=) tommy veffring mena jag. personligen så tror jag att vissa klubbar läggs ned pågrund av fel person eller fel personalchef. men som sagt ja vet inte så mycket om John, dem ggr jag träffat han så har han kommit med pajasen yogi eller så nångång Jimi. men Jimi hade stake något oerhört och stod för sitt ord. saknar honom!
Citera
2013-07-20, 19:42
  #1804
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kisamak99
Willy försvann för länge länge sedan. Det var John och några vilsa själar runt honom. När john försvann så sprack hela kristianstads bubblan. En mycket sorglig konstellation måste jag säga. Det var mycket wt kring det hela.
Ja vad trodde du? Att det är samhällets elit som söker sig till liknande pack?
Citera
2013-07-21, 13:52
  #1805
Medlem
Kristianstad var aldrig någon tung Brödraskapet avdelning, men den ursprungliga flocken (gamla Ex-Lex) med Ågge, Stock, Wefring hade i alla fall ordning på saker och ting och höll sitt revir.

Jimi var utan tvekan den bästa och hårdaste BSK:are som någonsin funnits i Skåne. Men han var en soldat, ingen officer. Och när han muckade så var den gamla flocken borta. Pappskallen John var inget att luta sig mot direkt.

Hade Jimi levt längre så hade han tagit hand om råttan John. Jimi höll hårt på klubbens regler och en feg kvinnomisshandlare som John Wallengren hade han gjort processen kort med så snart de bitarna uppdagats.

John var bara något som blev kvar när Jimi dog. Han var ingen varg. Att slå flaskor i huvudet på fulla Svenssons på krogen eller skrämma småpundare med klubbens namn är inget som imponerar direkt. Han blev utslängd för många år sedan ( p g a kvinnomisshandel), men togs in igen under presidenten Branimir Banic beskydd och gick under en tid runt med ett pres märke. Senare slängdes han väl ut igen och sökte sig till andra gäng.
Citera
2013-07-24, 16:34
  #1806
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Var han inte Prez i K-stad en kort tid strax innan Jimmie blev skjuten i Johns gröna Audi? ( kan minnas fel såklart så ta det för vad det är )

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17186533.ab o nu är han i tidningen igen du.
Citera
2013-07-24, 16:39
  #1807
Medlem
Har bsk några regler typ att dom inte får ge sig på kvinnor och liknande?
Är ju lite skumt i så fall att Leif Axmyr är tongivande medlem då han själv är dömd för kvinnomord
Citera
2013-07-24, 21:07
  #1808
Medlem
kisamak99s avatar
www.aftonbladet.se/nyheter/article17186533.ab

John har tagit livet av sig!!!
Citera
2013-07-25, 10:19
  #1809
Medlem
Medlemmar i Brödraskapet ska leva efter klubbens hederskodex.
Grunden för denna är egentligen den s k tjuvhedern. Man tjallar aldrig, stjäl inte från vänner, slår inte kvinnor, ger sig inte på gamla människor etc. Utöver detta har klubben också stadgar som medlemmarna har att följa.

Leif Axmyr har aldrig varit medlem i Brödraskapet. Men på 90-talet var han nära vän med många av klubbens dåvarande medlemmar.
Citera
2013-07-25, 11:25
  #1810
Medlem
har läst lite i tråden och många lovordar fitzpatrick hit och dit , och även " tok erik " , då fattar man hur många som verkligen inte har nån koll , alla kan inte vara älskade av alla , men fitzpatrick blev ju inte döda för inget .. och dom som vet vad han höll på med innan han dog, att hålla på och bötfälla folk för ingenting , indrivningar på påhittade skulder osv han var hatad av en jävla massa folk , han dog lagom till midsommar och vi var många som skålade åt hans bortgång.

tok erik va aldrig nån total sjuk snubbe , han knarkade för mycket , var väldigt ostabil , fuckade bland annat upp en välplanerad indrivning på flera hundra tusen . och i nutid så har han blåst en av hans bästa vänner från förr, "kenta" ... han har även frågat ungdomar i rinkeby han jobbat med och hjälpt , om dom kan fixa knark åt honom ( då han inte har några vänner kvar som vill hjälpa honom med det ) detta är alltså den tunga snubben erik , han va inte direkt olojal på 90 talet men att göra som han har gjort är oförlåteligt .

lite kuriosa om honom är ju att han kallades för bög erik förut / fortf , nån gång under 90 talet var han med en annan kriminell polare och hans flickvän , hon satte ögonbindel på sin pojkv och så sög både erik och tjejen av honom , och han tyckte erik va bäst vet att han under 2000 talet har spelat in filmer lr om de va camshows när hans fru (kanske ex fru nu en mulatt brud med feta lökar som han pröjsa, johanna tror jag hon heter ) , sätter på honom . hört rykten att han skulle t.o.m ha närmat några ungdomar med skamliga homo förslag , men bara ett rykte som sagt ^^
Citera
2013-07-25, 11:45
  #1811
Medlem
Många som var rädda för Danny när det begav sig. Att snacka skit om honom ger dig ingen cred. Att sprida rykten om folk... ja, det är modigt och trovärdigt...
Dina privata upplevelser av Tok-Eriks sexuella preferenser kanske är underhållande att läsa men har inget med Brödraskapet att göra.
Citera
2013-07-25, 12:08
  #1812
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinheadways
har läst lite i tråden och många lovordar fitzpatrick hit och dit , och även " tok erik " , då fattar man hur många som verkligen inte har nån koll , alla kan inte vara älskade av alla , men fitzpatrick blev ju inte döda för inget .. och dom som vet vad han höll på med innan han dog, att hålla på och bötfälla folk för ingenting , indrivningar på påhittade skulder osv han var hatad av en jävla massa folk , han dog lagom till midsommar och vi var många som skålade åt hans bortgång.

tok erik va aldrig nån total sjuk snubbe , han knarkade för mycket , var väldigt ostabil , fuckade bland annat upp en välplanerad indrivning på flera hundra tusen . och i nutid så har han blåst en av hans bästa vänner från förr, "kenta" ... han har även frågat ungdomar i rinkeby han jobbat med och hjälpt , om dom kan fixa knark åt honom ( då han inte har några vänner kvar som vill hjälpa honom med det ) detta är alltså den tunga snubben erik , han va inte direkt olojal på 90 talet men att göra som han har gjort är oförlåteligt .

lite kuriosa om honom är ju att han kallades för bög erik förut / fortf , nån gång under 90 talet var han med en annan kriminell polare och hans flickvän , hon satte ögonbindel på sin pojkv och så sög både erik och tjejen av honom , och han tyckte erik va bäst vet att han under 2000 talet har spelat in filmer lr om de va camshows när hans fru (kanske ex fru nu en mulatt brud med feta lökar som han pröjsa, johanna tror jag hon heter ) , sätter på honom . hört rykten att han skulle t.o.m ha närmat några ungdomar med skamliga homo förslag , men bara ett rykte som sagt ^^
Wow vilken lång och intressant läsning du erbjöd angående sk. Tok-Erik så låter det hela lite väl fantastiskt . Nu ska jag inte påstå att jag känner Erik eller känner till hans sängvanor överhuvudtaget , men om det du skriver skulle vara sant så ser jag inte var han skiljer sig ifrån random vanlig svensson, ja förutom indrivningen då. Allt detta låter som du är bitter eller rent utav inte giller token, allt detta med oförlåtligt osv, är det du som e kenta?? Tro inte att jag är kaxig eller en besserwisser emot dig, utan jag är rent utav intresserad av det hela då du givit mig blodad tand med all den infon som gavs. Ha De Gott
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback