Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-28, 00:11
  #25
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten
Finns en lista på aftonbladet där det står vad Alex och Amanda Schulman tjänar, någon som kan få tag på listan?

Man söker utifrån kommun och en hel mängd namn kommer upp (kända såväl som okända), en hel lista kan jag därför inte publicera. Men söker man över Stockholm så står Alex och Amanda med:

Tax förvärvsinkomst år 2011 Alexander Schulman, 36 & Amanda Schulman, 36:

2 575 700 Kr respektive 603 600 Kr, totalt tillsammans 3 179 300 kr.
Citera
2013-03-17, 12:40
  #26
Medlem
bergochdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Finns det inget skvaller hur hon var innan Schulman? Vilka snubbar hon dejtade och sånt?Är hon överklassbrud eller spelar hon bara på det? Hennes syrra känns inte alls lika överklass.

Jag stör mig mest på hennes röst, låter som en 10 årig flicka, fan så hemskt!
Alex Schulman är buksvåger med Mattias Trotzig som numer är sambo med Linn Herbertsson.

Här kan ni läsa lite mer om MT:
https://www.flashback.org/t886658

Här om LH:
http://www.tidningskungen.se/blogg/linnherbertsson
Citera
2013-07-16, 14:36
  #27
Medlem
Kirk.Douglass avatar
I deras senaste TV-program så vad det oerhört pinsamt att se hur pilsk Amanda var på Ernst Kirchsteiger. Allt han sa var "nä" "oh" och hon satt med öppen mun och drömmande blick. När Ernst var nykomling i TV-mediet påtalade Amanda att svenska män var avundsjuka på honom för att "alla Sveriges kvinnor ville ligga med honom". Läs, JAG vil ligga med honom!

Hannah höll ett mycket mer proffessionellt intryck. Har Amanda någonsin hört talas om objektivitet inom media/journalistiken?

Alex borde kanske känna sig hotad då han som mjukis-neurotiker saknar all typ av manlighet som Ernst har.
Citera
2013-07-16, 14:59
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
I deras senaste TV-program så vad det oerhört pinsamt att se hur pilsk Amanda var på Ernst Kirchsteiger. Allt han sa var "nä" "oh" och hon satt med öppen mun och drömmande blick. När Ernst var nykomling i TV-mediet påtalade Amanda att svenska män var avundsjuka på honom för att "alla Sveriges kvinnor ville ligga med honom". Läs, JAG vil ligga med honom!

Hannah höll ett mycket mer proffessionellt intryck. Har Amanda någonsin hört talas om objektivitet inom media/journalistiken?

Alex borde kanske känna sig hotad då han som mjukis-neurotiker saknar all typ av manlighet som Ernst har.

Varför ska hon vara objektiv i en pod-cast? Det är ungefär som att säga att man ska vara objektiv i en krönika. Vet hut människa! Själv gillar jag varken Amanda eller Ernst. Hade jag haft en podcast hade jag sagt det. Det är det mediat i deras format är till för.
Citera
2013-07-16, 15:45
  #29
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flagella
Varför ska hon vara objektiv i en pod-cast? Det är ungefär som att säga att man ska vara objektiv i en krönika. Vet hut människa! Själv gillar jag varken Amanda eller Ernst. Hade jag haft en podcast hade jag sagt det. Det är det mediat i deras format är till för.
Haha, vaknat på fel sida imorse? Har du problem med läsförståelsen? För jag skrev tv-program och inte podcast. En jäkla skillnad.
Citera
2013-07-16, 16:32
  #30
Medlem
Jag lyssnade på deras podcast för första gången igår. Jag har nog aldrig hört något sämre och mer meningslöst. De filosoferade över tankar på 14-åringars nivå.
Vad/var är poängen?
Citera
2013-07-16, 17:03
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Haha, vaknat på fel sida imorse? Har du problem med läsförståelsen? För jag skrev tv-program och inte podcast. En jäkla skillnad.

Då har jag skrivit fel. Jag har inte vaknat på fel sida, jag vaknade sittandes. Däremot påverkar detta ej mitt svar.

Varför ska de vara objektiva i ett tv-program? Det är inriktningen på programmet som avgör det. Ingen som helst jävla skillnad.
Citera
2013-11-04, 13:00
  #32
Medlem
Vem är mannen Amanda var tillsammans med - och lämnade med svansen mellan benen efter hon träffat Alex? Vad jag förstår har hon bara haft överklasspojkvänner tidigare.
Citera
2013-11-26, 23:16
  #33
Medlem
Evil_Santas avatar
Haha verkar alltså som att schulman har blivit utsatt för samma kvacksalveri-terapi som Tomas Quick utan att inse det.
Citera
2013-11-26, 23:23
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke
Vem är mannen Amanda var tillsammans med - och lämnade med svansen mellan benen efter hon träffat Alex? Vad jag förstår har hon bara haft överklasspojkvänner tidigare.
Vad jag hört har hon mer haft en förkärlek till män med stora fula tänder som stammar och pratar som mongon under stress. Hört rykten att hon haft en fling med Jockiboi för ett par år sedan, han skvallrade om att hon var lite kinky och ville helst ha lillprinskorven i pastejköket.
Annars verkar det vara en trevlig dam, dock med skelett i sin garderob.
Citera
2013-11-27, 10:54
  #35
Medlem
Har nu lyssnat in mig på Amandas podcast och måste säga att kvinnan har talang utöver det vanliga. Synd att det kommer små nasala läten i bakgrunden, annars är det en podcast som lyfts av Amanda.
Har varit i kontakt med min källa och det var inte Jockiboi hon flingade med utan Joakim Larsson killen från Europe.
Citera
2013-11-27, 13:16
  #36
Medlem
Joey Tempest med andra ord? Låter inte så troligt, han är för övrigt 13 år äldre än henne.

Håller dock med om podcasten, Amanda är begåvad. Tror att hon skulle kunna bli en riktigt bra psykolog, en människokännare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback