Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-15, 00:08
  #2029
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikarhamilton
LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN. LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.

jag uppmanar all som har tid och intresse att läsa förhöret med Petr* Viklun*

Där framgår det klart och tydligt att hon ljuger, hon påstår att hon sköt för att rädda sitt liv mot förarsätet pga att bilen färdades mot henne.

Verkligheten(tekniskaundersökningen) säger att ena kulan återfanns i baklycktan, den andre i C-stoplen(bagageluckan)

Hur får aprill55 det till att skydda sitt liv? haha helt otroligt, du måste tro att internet uppfanns igår, du kan inte påstå skit och förväönta dig att ingen kollar upp det haha

http://www.divshare.com/download/18562202-eb8

Här är en länk till förhöret med Petr* viklun*

Om den som läser misstror så är det bara och läsa på i förhöret... jag utmanar alla att göra det, sen kan ni bilda er en uppfattning....

Nu börjar du diskutera något helt annat än det tråden handlar om.

Polisen på filmen är inte P!
Jag har själv haft äran(?) att bli gripen av henne och en kollega vid en rutinkontroll på Kungsholmen i Sthlm.
När de gjorde en slagning (no pun intended) av mig så såg de att jag var efterlyst för ett flertal brott.
Visst blev stämningen spänd och hunden togs ut ur bilen men jag gjorde som hon sade och lade mig ned på marken...trots att det regnade ute.
Vissa är intelligentare än andra och redan i tonåren lärde jag mig att göra som man blir tillsagd av polisen, särskilt när de har hund med sig.
Bara idioter sätter sig till motvärn och lägger till ytterligare en åtalspunkt för våldsamt motstånd.

Hur som helst så fanns det bara två säten i bilen på grund av hundburen så medan jag väntade på att en annan bil rekvirerades för vidare transport till Kronobergshäktet så fick jag sitta och värma mig i passagerarsätet medan hon själv stod ute i regnet.
Vi pratade nog i 10-15 minuter innan den andra polisbilen kom...och hon var väldigt trevlig och korrekt i sitt bemötande.

Efter det har jag sett henne på stan vid ett flertal tillfällen så jag kan intyga att kvinnan på filmen inte är P.
Bryr inte så mycket om någon tror mig eller inte. Jag känner henne inte privat eller så men rätt ska vara rätt och det är onödigt att en oskyldig hängs ut.

Tack för ordet.
Citera
2013-07-15, 00:15
  #2030
Medlem
Rikarhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av April55
Ja rena turen, speciellt med tanke på att han KÖRDE en bil och
nästan körde på henne och träffade hunden.
Om det inte var DU som var tjyven så spekulerar du bara vad som hände.

Hon har haft en Blogg förut som jag har följt i flera år, därför
känner jag till en del plus gemensamma intressen och hundarna.
Nog om detta det ÄR INTE P som är den kvinnliga hundföraren.
Hur många ggr måste jag skriva...HON JOBBAR inte i yttre tjänst.
Eller tror ni att hon lånade en kollegas tik, ÖRK !

Hon fälldes för den skjutningen, du är medveten om det va?

Hennes aktion hade resulterat i ett mordförsöksfall för en civil.

Hon sköt HELT i onödan, hennes liv var inte hotat

Jag uppmanar alla att läsa förhöret och bilda er egna uppfattning!!!!

http://corruptiosweden.blogspot.se/2...sade-sitt.html

och förhöret i sin helhet:

http://www.divshare.com/download/18562202-eb8

Notera gärna vem det är som försöker mata er med svaren och vem som ger er möjlighet att bilda er egen(med länkar osv)
Citera
2013-07-15, 00:15
  #2031
Medlem
B0llkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeachParty
Jag har själv haft äran(?) att bli gripen av henne [...] var efterlyst för ett flertal brott. [...] transport till Kronobergshäktet [...] så jag kan intyga att kvinnan på filmen inte är P. [...] Tack för ordet.

En lite fråga bara... vilka brott gällde det? Urkundsförfalskning? Falsk tillvitelse?

(Skojar bara - tror du har helt rätt, eftersom det inte verkar vara henne i filmen.)
Citera
2013-07-15, 00:17
  #2032
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeachParty
Nu börjar du diskutera något helt annat än det tråden handlar om.

Polisen på filmen är inte P!
Jag har själv haft äran(?) att bli gripen av henne och en kollega vid en rutinkontroll på Kungsholmen i Sthlm.
När de gjorde en slagning (no pun intended) av mig så såg de att jag var efterlyst för ett flertal brott.
Visst blev stämningen spänd och hunden togs ut ur bilen men jag gjorde som hon sade och lade mig ned på marken...trots att det regnade ute.
Vissa är intelligentare än andra och redan i tonåren lärde jag mig att göra som man blir tillsagd av polisen, särskilt när de har hund med sig.
Bara idioter sätter sig till motvärn och lägger till ytterligare en åtalspunkt för våldsamt motstånd.

Hur som helst så fanns det bara två säten i bilen på grund av hundburen så medan jag väntade på att en annan bil rekvirerades för vidare transport till Kronobergshäktet så fick jag sitta och värma mig i passagerarsätet medan hon själv stod ute i regnet.
Vi pratade nog i 10-15 minuter innan den andra polisbilen kom...och hon var väldigt trevlig och korrekt i sitt bemötande.

Efter det har jag sett henne på stan vid ett flertal tillfällen så jag kan intyga att kvinnan på filmen inte är P.
Bryr inte så mycket om någon tror mig eller inte. Jag känner henne inte privat eller så men rätt ska vara rätt och det är onödigt att en oskyldig hängs ut.

Tack för ordet.


....vilket betyder att vi nu har TVÅ "resliga" kvinnliga poliser med rödbrunt hår i hästsvans som båda jobbar som hundförare i Stockholm och som båda tycker om att puckla på buset och skriva falska polisrapporter. Måste vara en yrkessjukdom?
Citera
2013-07-15, 00:18
  #2033
Medlem
Rikarhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeachParty
Nu börjar du diskutera något helt annat än det tråden handlar om.

Polisen på filmen är inte P!


Tills någon publicerar någon slags bekräftelse av något slag så vet vi helt enkelt inte, oavsett vilka berättelser som berättas.

det här är flashback, många äckliga människor i olika samhällsskckt har blivit avslöjade, en snut hit eller dit är ingen utmaning för oss.
Citera
2013-07-15, 00:18
  #2034
Medlem
April55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikarhamilton
Det där är petra ja, som 2010 sköt för att döda mot en FLYENDE misstänkt biltjuv, alltså hon sköt BAKIFRÅN på en bil som inte hotade någon människa....

Sen LJÖG hon i förhör och sa att hon sköt för att rädda sitt liv, att biltjuven försökte köra på henne, vilket visa sig va en LÖGN.

Alla som misstror behöver bara Googla på Petr* viklun*, läs länkarna....
Och VEM tror du lägger in dessa bilder och texter på P.
Säkerligen en sund människa, nej det låter som en hämdlysten person.
Jätte bra källarkritik är det..Googla på namnet. ÖRK !
Vem som helst kan lägga in text på nätet och det betyder absolut inte att
dem är sanning.
Du är säkerligen tjyven. En tjyv skall bara ha DET !
Det är tur att inte tjyven mötte en grannsämja för då hade inte denna tjyven haft ngr knäskålar kvar.
Grannar daltar inte med tjyvar.
Synd att tjyven inte var utanför bilen så att hennes dåvarande hund hade fått
bita ordentlig på tjyven. Vem fan daltar med tjyvar.
Ja det finns alltid två sidor på ett mynt.

Och vad har den situationen med att göra på DENNA kvinnliga hundförare
som beteede sig väldigt illa mot en full person ????
Citera
2013-07-15, 00:21
  #2035
Medlem
Enzymes avatar
Det man reagerar på när jag sett filmen igen är hur polisen ballar ur på någon sekund. Ger ett instabilt intryck. "Vad är det frågan om!!!!!" Kanske kände hon sig hotad av ett det var en kille mot en tjej? Vet att poliser kan bli avskräckta av att man är stor vilket jag själv fått erfara. Man reser sig och tjejen når en knappt till bröstet kan få dem att tillkalla förstärkning.
Citera
2013-07-15, 00:21
  #2036
Medlem
Forbliranonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Var har det framkommit att han misshandlat? Tvartom har det framkommit av vittnen att han INTE traffade slaget, och istallet kutade ivag, krossade en ruta för att kunna gömma sig i en port.

Omoget och efterblivet javisst, men lagg inte fram ditt skitsnack som om det vore sanning.

Okej då hade jag missupfattat.
Citera
2013-07-15, 00:22
  #2037
Medlem
B0llkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av April55
Och VEM tror du lägger in dessa bilder och texter på P.
Säkerligen en sund människa, nej det låter som en hämdlysten person.

Nu få du väl lungna dig.

Det var ju en FUP om PV tidigare i tråden.
Citera
2013-07-15, 00:22
  #2038
Medlem
Rikarhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av April55
Och VEM tror du lägger in dessa bilder och texter på P.
Säkerligen en sund människa, nej det låter som en hämdlysten person.
Jätte bra källarkritik är det..Googla på namnet. ÖRK !
Vem som helst kan lägga in text på nätet och det betyder absolut inte att
dem är sanning.
Du är säkerligen tjyven. En tjyv skall bara ha DET !
Det är tur att inte tjyven mötte en grannsämja för då hade inte denna tjyven haft ngr knäskålar kvar.
Grannar daltar inte med tjyvar.
Synd att tjyven inte var utanför bilen så att hennes dåvarande hund hade fått
bita ordentlig på tjyven. Vem fan daltar med tjyvar.
Ja det finns alltid två sidor på ett mynt.

Och vad har den situationen med att göra på DENNA kvinnliga hundförare
som beteede sig väldigt illa mot en full person ????

Här är föhöret med Petr* Viklun* efter hon sköt 2 skott i huvudhöjd mot en flyende biltjuv(och ljög om omständigheterna):

http://www.divshare.com/download/18562202-eb8

Påstår du att jag har fabricerat detta offentliga dokument?

Du påstår mycket men jag är ensam om att backa upp mina påståenden....
Citera
2013-07-15, 00:22
  #2039
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikarhamilton
Tills någon publicerar någon slags bekräftelse av något slag så vet vi helt enkelt inte, oavsett vilka berättelser som berättas.

det här är flashback, många äckliga människor i olika samhällsskckt har blivit avslöjade, en snut hit eller dit är ingen utmaning för oss.


Fuck yeah!! När den rätta snuten avslöjas så har jag inga problem med att namn, foto, personnummer, adress, skostorlek etc etc publiceras.

Myndighetspersoner som missbrukar sin makt ska hängas ut.
Ville bara tala om att det inte är P på filmen.

Nu lämnar jag diskussionen
Citera
2013-07-15, 00:28
  #2040
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeachParty
Fuck yeah!! När den rätta snuten avslöjas så har jag inga problem med att namn, foto, personnummer, adress, skostorlek etc etc publiceras.

Myndighetspersoner som missbrukar sin makt ska hängas ut.
Ville bara tala om att det inte är P på filmen.

Nu lämnar jag diskussionen
Fan helt korrekt. För det är lagen vi pratar om och när lagen felar måste man ta bort den felande länken för det är på liv och död när dom är igång och felar. När infon kommer bör vi ju starta en grupp emot henne där all info om henne läcks ut sen gör vi upplopp. Är helt seriös !
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback