Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-07-12, 01:05
  #1
Medlem
Bruce_Lees avatar
Ännu ett patetinlägg, men vi kör.

Lång historia kort, träffat en kille i snart tre månader där det innehåller allt det ska göra. Vi trivs ihop, har tusen saker gemensamma och beter oss som om vi vore ihop. Mest när vi är själva, men nu har det även börjat gå ut lite så andra lägger märke till det också.

Vi sa i ett tidigt skede att vi skulle ta det för vad det är, och göra vad vi känner för vilket vi båda tyckte var helt okej. Och det tycker jag fortfarande.

Tidigare umgicks vi bara på helgerna, men nu har vi börjat umgås på vardagar också om det nu spelar någon roll.
Nu håller vi dessutom på och påpekar saker vi gör som vi tycker är gulliga. Exempelvis att han tycker det är gulligt när jag får småutbrott, eller när jag dreglar när jag sover, eller ja skitsamma det spelar ingen större roll, ni fattar poängen.

Naturligtvis är det så att jag har känslor för honom och tycker om honom en hel del vilket jag tycker är en självklarhet när man håller på så med en annan person. Kan omöjligt vara intim på det sättet med någon som jag inte känner så för, men det är väl olika.

I alla fall. Jag har tagit lite väl för givet att han känner åtminstone ungefär samma sak och tog upp det med honom idag. Via sms min idiot, men mest för att jag inte klarar att ta upp såna här saker öga mot öga. Jag frågar rakt ut om han har känslor för mig och han svarar något i stil som "inte direkt på det sättet" därpå jag svarar att det är konstigt och att det egentligen inte spelar någon större roll men att man föredrar ju att den man håller på med tycker om en.

Då svarar han att det är klart han tycker om mig vilket jag borde förstå eftersom vi tillbringat en hel del tid tillsammans.
Jag menar att man kan tycka om en person på olika sätt, men han fattar absolut inte vad jag menar och sedan slutar han att svara.

Är han dum i huvudet eller?! Är inte det samma sak då eller missförstår jag bara?

Och såklart var anledningen att jag tog upp det över huvudtaget att jag bär på en jävla massa ångest idag och då gör allt större än vad det naturligtvis är, så det blir ju jävligt svårt att somna på den här responsen jag fick.
Citera
2013-07-12, 01:13
  #2
Medlem
komplett92s avatar
Det finns tusen liknade trådar, men du kanske inte har sett det? Istället för att prata skit om din pojkvän eller vad fan det är så kan du väl berätta till honom hur du känner? Men du kanske är handikappad?

Skapa en jävla blogg för fan du vill bara ha uppmärksamhet
Citera
2013-07-12, 01:17
  #3
Medlem
Bruce_Lees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komplett92
Det finns tusen liknade trådar, men du kanske inte har sett det? Istället för att prata skit om din pojkvän eller vad fan det är så kan du väl berätta till honom hur du känner? Men du kanske är handikappad?

Skapa en jävla blogg för fan du vill bara ha uppmärksamhet

Alla är unika fall vet du väl? Och det har jag ju sagt också.

Frågan är om det inte är du som är lite handikappad. Vad vinner man på lite kass uppmärksamhet på ett anonymt internetforum?
Citera
2013-07-12, 01:20
  #4
Medlem
nnnipzs avatar
Han gillar dig som vän och gillar att ha sex med dig. Men han har inga känslor.

Kan vara att han tycker att du inte ser nog bra ut. (sant, vi killar funkar så)

Kan räcka med att släppa det du sa och bara umgås tills ni inser att ni i princip bor tillsammans.
Citera
2013-07-12, 01:24
  #5
Medlem
komplett92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce_Lee
Alla är unika fall vet du väl? Och det har jag ju sagt också.

Frågan är om det inte är du som är lite handikappad. Vad vinner man på lite kass uppmärksamhet på ett anonymt internetforum?
Det här är Ts: Jag är en tjej som tycker att jag är skitsnygg och den här kille tror att han kan få mig, men det går inte bara för att jag är så snygg. Jag vill ha mycket uppmärksamhet och därför har jag en tjej som avatar så alla ska tro jag är skitsnygg.

Egentligen skulle du kunna söka på Google men istället känner TS, att hon måste få lite uppmärksamhet på flashback

Sluta att hora ut dig nu.
Citera
2013-07-12, 01:25
  #6
Medlem
Bruce_Lees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nnnipz
Han gillar dig som vän och gillar att ha sex med dig. Men han har inga känslor.

Kan vara att han tycker att du inte ser nog bra ut. (sant, vi killar funkar så)

Kan räcka med att släppa det du sa och bara umgås tills ni inser att ni i princip bor tillsammans.

Det är ju faktiskt ganska kass.
Fast det gör han eftersom han är rätt duktig på att påpeka det i tid och otid.

Jag har också tänkt på det, att bara skynda långsamt. Jag har inte bråttom och jag är jävligt nöjd med att ha kakan och äta den samtidigt så det funkar för mig ändå. Men som alla andra tjejer så har jag bekräftelsebehov och vill att han ska känna något för mig också.
Citera
2013-07-12, 01:28
  #7
Medlem
Bruce_Lees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komplett92
Det här är Ts: Jag är en tjej som tycker att jag är skitsnygg och den här kille tror att han kan få mig, men det går inte bara för att jag är så snygg. Jag vill ha mycket uppmärksamhet och därför har jag en tjej som avatar så alla ska tro jag är skitsnygg.

Egentligen skulle du kunna söka på Google men istället känner TS, att hon måste få lite uppmärksamhet på flashback

Sluta att hora ut dig nu.

Haha! Eller så är det för att jag gillar filmen True Romance som jag har den avataren. Det är lite vilket som.

Men du är ju handikappad.
Citera
2013-07-12, 01:30
  #8
Medlem
komplett92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce_Lee
Haha! Eller så är det för att jag gillar filmen True Romance som jag har den avataren. Det är lite vilket som.

Men du är ju handikappad.
Vad förväntar du dig för svar i den här tråden? Och tror du verkligen att du kommer få ett svar som verkligen kommer att förändra något?
Citera
2013-07-12, 01:33
  #9
Medlem
Bruce_Lees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komplett92
Vad förväntar du dig för svar i den här tråden? Och tror du verkligen att du kommer få ett svar som verkligen kommer att förändra något?

Inte som kommer förändra något, men kanske så jag kommer på bättre tankar och slutar irritera mig.
Jag förstår att du vill vara tyken eftersom du antagligen är ensam och skitrastlös. Kör på
Citera
2013-07-12, 01:35
  #10
Medlem
nnnipzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce_Lee
Det är ju faktiskt ganska kass.
Fast det gör han eftersom han är rätt duktig på att påpeka det i tid och otid.

Jag har också tänkt på det, att bara skynda långsamt. Jag har inte bråttom och jag är jävligt nöjd med att ha kakan och äta den samtidigt så det funkar för mig ändå. Men som alla andra tjejer så har jag bekräftelsebehov och vill att han ska känna något för mig också.

Haha, ja kvinnors bekräftelsebehov och män går inte alltid hand i hand

Nej, men det kan finnas tusen orsaker och jag tror att de flesta kommer övervinnas om du som du säger "skyndar långsamt". Skit i att tänka på ett förhållande och ha bara kul tillsammans!

Btw sluta svara komplettidiot92
Citera
2013-07-12, 01:36
  #11
Medlem
komplett92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce_Lee
Inte som kommer förändra något, men kanske så jag kommer på bättre tankar och slutar irritera mig.
Jag förstår att du vill vara tyken eftersom du antagligen är ensam och skitrastlös. Kör på
Men varför inte bara läsa andra trådar där du kan få minst lika många bra tips? Eller är det ändå så att du vill ha en egen tråd så du kan få all uppmärksamhet själv? Du har det jobbigt du gumman...
Citera
2013-07-12, 01:46
  #12
Medlem
Bruce_Lees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nnnipz
Haha, ja kvinnors bekräftelsebehov och män går inte alltid hand i hand

Nej, men det kan finnas tusen orsaker och jag tror att de flesta kommer övervinnas om du som du säger "skyndar långsamt". Skit i att tänka på ett förhållande och ha bara kul tillsammans!

Btw sluta svara komplettidiot92

Nej, det är en ganska dum mix. Men jag kan nästan misstänka också att han själv håller på lite för sitt bekräftelsebehov. Han vet sedan tidigare vad jag känner för honom.

Men jag tycker ändå det är så jävla konstigt att han inte kan känna något. Om han tycker allt det han säger, samtidigt som vi umgås så mycket som vi gör, hur i helvete kan det inte väcka några känslor?
Förhållande är inte alls prioriterat utan som sagt så är jag förutom detta nöjd med situationen vi har. Men nu är jag samtidigt rädd för att jag har sumpat alltihop vilket hade varit jävligt dumt.

Vet, men jag har svårt att låta bli
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback