2013-07-08, 19:02
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Vet inte om detta är relevant men jag har stöt på en person som gjort som GM när han blandad sprit och rohypnol han blev helt personlighets förändrad och hämtade en stor jävla kniv i sin lägenhet (detta var ca 15år sen) och högg i väggar och slutligen mot sina vänner vi, sprang därifrån han gick inte att prata med eller resonera överhuvudtaget.

Helt väck. vi var 3st som fick hålla honom att försöka slå han så han svimmade hjälpe inte ett skit (han hade satt kniven lite väl hårt i en dörr så vi passade på att dra bort honom) vi fick sitta på honom väldigt länge (kommer inte ihåg ur länge) innan han somnade.

trodde man blev lugn på Rohypnol men han blev helt tokig och helt tom i blicken, enda gången han gjort så han hade inte reagerat vare sig aggressivt eller nåt vara sig före eller efter trotts att han prövat det mesta Extacy, cannabis, tjack, kokain, osv osv,

Kan det ha varit nån slags lugnande medicin som i kombo med alkohol gjort GM helt galen,

skriver bara detta för att GM och min vän hade exakt samma sätt, (han var ioförsig babbe men det är inte relevant)
Citera
2013-07-08, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warm
2.

Hemmakokad drog. Riktigt äckligt, innehåller bland annat bensin och ögondroppar(osäker?). Huden ruttnar och liknar en krokodils, därför kallas det krokodil
Nej Krokodil är Desomorfin och Inte MDPV. Idiotiska journalister som är helt efter som blandat ihop dom av okunskap eller illvilja.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Desomorfin

http://en.wikipedia.org/wiki/Methylenedioxypyrovalerone

Det är mycket mer sannolikt att han tagit MDPV än Desomorfin. Jag har förresten själv testat MDPV en gång.
Citera
2013-07-08, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungoBongo
Nej Krokodil är Desomorfin och Inte MDPV. Idiotiska journalister som är helt efter som blandat ihop dom av okunskap eller illvilja.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Desomorfin

http://en.wikipedia.org/wiki/Methylenedioxypyrovalerone

Det är mycket mer sannolikt att han tagit MDPV än Desomorfin. Jag har förresten själv testat MDPV en gång.
Yup han skall tydligen ha tagit denna MDPV drog.

OfT: PM:a mig och berätta om hur det gick och hur det var!
Citera
2013-07-08, 19:06
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Har alla glömt militären som gick bärsärk och sköt ner massa kvinnor? Alkohol enbart. Underskatta inte alkohol.

Det var även antidepressiva mediciner inblandade.

.
Citera
2013-07-08, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperXg
Yup han skall tydligen ha tagit denna MDPV drog.

OfT: PM:a mig och berätta om hur det gick och hur det var!
Får intrycket av att du vill måla upp en bild av att du hela tiden vetat vem GM är och att du sitter inne med en massa information om vad som hänt. Personligen tror jag du spekulerar vilt utan att ha en aning, precis som oss andra.
Citera
2013-07-08, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chillfire
Ja, att verka häftig på flashback är häftigt det.

Bland annat så har det blivit mer populärt i filmer och tv-serier att droga varandra och ofta framställs det som kul. Det har även på senare tid kommit fler och fler trådar på reddit, 4chan och flashback där folk efterfrågar kunskap i ämnet.

Vilket nonsens, det där har du hitatt på för att försöka som bevis på att du har rätt, så lägg ner det där spåret nu och sluta hitta på saker för det ger dig inte rätt utan du genomskådas av alla!

Att det skulle vara populärt nu att droga sina ovetandes vänner är ren och skär lögn från din fantasi!
Citera
Medlem
Chillfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
Får intrycket av att du vill måla upp en bild av att du hela tiden vetat vem GM är och att du sitter inne med en massa information om vad som hänt. Personligen tror jag du spekulerar vilt utan att ha en aning, precis som oss andra.

Personligen tycker jag att du bör lära dig att läsa inlägg i tråden.

Han har sagt hur han fick informationen.
Citera
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Samma ålder vid dådet, alkoholpåverkade (troligtvis), nyss gjort slut med flickvännen...

Det är att förenkla bilden en smula av Flink dådet vill jag påstå. Du har ju ingen aning om denne person varit i kontakt med psykvård heller, och enligt en vän här rökte han en del Cannabis. Det gjorde inte Flink.

.
Citera
Medlem
JagVetNogs avatar
Var har NE sovit/befunnit sig natten mellan lördag och söndag?
Citera
2013-07-08, 19:12
Medlem
Det ger lite Mattias Flink-känsla över det hela. Att han vrålar "Jag har empati" verkar ju vara ett tecken på strul med ngn tjej som tycker att han saknar just det.
Citera
2013-07-08, 19:13
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagVetNog
Var har NE sovit/befunnit sig natten mellan lördag och söndag?

var hittade han kniven?

.
Citera
2013-07-08, 19:14
Medlem
Chillfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backentopp
Vilket nonsens, det där har du hitatt på för att försöka som bevis på att du har rätt, så lägg ner det där spåret nu och sluta hitta på saker för det ger dig inte rätt utan du genomskådas av alla!

Att det skulle vara populärt nu att droga sina ovetandes vänner är ren och skär lögn från din fantasi!

Populärt? Har jag påstått att det är något som sker i alla umgängeskretsar? Du bör lära dig att läsa ordentligt istället för att hugga direkt.

Det har blivit mer och mer populärt, den yngre generationen framför allt ser allt lättare på att droga sina vänner för ett "roligt" syfte.

Men lev du kvar i din idyll där alla inser det grava allvaret i att droga någon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in