2013-07-08, 11:20
Medlem
Även jag känner många kampsportare och i stort sett alla jag känner är eller har varit med i de större fotbollsfirmorna.[/quote]

Som jag skrev (stupid mother fuckers). Man ska inte skylla på kampsporten, det va det jag syftade på. Kampsport är inte för alla och därför ska tränaren va lämlig. Skyll inte på kampsporten.
Citera
2013-07-08, 11:22
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbz
Jo, det är han. Enda skillnaden mot en levande GM är att det aldrig blir någon rättegång. Förundersökningen genomförs som vanligt.

Ja, naturligtvis kommer förundersökningen att genomföras som vanligt. Men den som är uppenbart skyldig kan inte dömas, och inte heller anhållas eller häktas.
Citera
2013-07-08, 11:23
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperXg
SSMT har inget med detta att göra! Kort o gott

tycker du ska harkla ur dig allt du vet nu, SuperXg.

Mystar9 som också skrivit i tråden och verkar vara med i klubben eller åtminstone känna dom, kan också berätta. vem var nicol*s estem*r? var han ensam, deprimerad, drogberoende?
Citera
2013-07-08, 11:24
Medlem
sebbzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ja, naturligtvis kommer förundersökningen att genomföras som vanligt. Men den som är uppenbart skyldig kan inte dömas, och inte heller anhållas eller häktas.

Han kan likväl misstänkas för brott. Sedan är det upp till åklagaren att inte väcka åtal. Det är skilda myndigheter.
Citera
2013-07-08, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89
Sluta snacka goja. För det första finns det inget såkallat "roidrage" när du tar AAS. Man kan bli aggressiv om du tar AAS i samband med andra droger, men det är inte AAS som gör dig aggressiv.

Även jag känner många kampsportare och i stort sett alla jag känner är eller har varit med i de större fotbollsfirmorna.

vad tror du händer med balansen i kroppen av intag av hormoner? du får ett överskott, för mycket testosteron gör dig till en tjur. Du behöver mindre sömn, du känner inte av trötthet som normalt mer styrka snälla håll tyst och testa en kur innan du öppnar käften din jävla kratta.
Citera
2013-07-08, 11:27
Medlem
Ens tankar går till den äldre damens anhöriga, vilket hemskt sätt att lämna denna jord. Tänker också på 18 åringen som blev attackerad, måste ha varit en skrämmande upplevelse. Tänk att ligga och sova i ens hem när man helt plötsligt vaknar upp av att en påtänd kampsportare hugger en i ansikte och bål. Vilket skräckscenario. När, var och hur blev den tredje personen anfallen?

Citat:
Ursprungligen postat av svettmormor
Personen till vänster, i svart, är NE. Lägg märket till tatueringen.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/280103_10200468300895957_741832503_o.jpg

Jämför med denna. Det lilla man ser, jämte polisens knä.

http://hallandsposten.se/image_processor/1.2237838.1373215134!/image/4076766912.jpg_gen/derivatives/wide/4076766912.jpg?maxWidth=627&maxHeight=400

Kan mycket väl vara samma.

Kan han ha urpsrung från Finland, nått baltland eller östblocket?
Citera
2013-07-08, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettmormor
Sagts rätt många gånger, men det går inte att säga att någon är en knivmördare, knarklangare, skolfröken eller butiksbiträde på deras blick eller utseende ;-)

Helt rätt!!! Klokt av dig.
Citera
2013-07-08, 11:31
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Apropå Linköping-diskussionerna, finns det några juridiska möjligheter att DNA-testa honom? Jag menar, han är ju död så kan knappast bli dömd eller delgiven misstanke ändå - i händelse av eventuell träff.

Då har man givetvis rätt att dna-testa honom, på samma sätt som att polisen inte behöver samtycke för kroppsvisitation av avliden.
Citera
2013-07-08, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.S.G
vad tror du händer med balansen i kroppen av intag av hormoner? du får ett överskott, för mycket testosteron gör dig till en tjur. Du behöver mindre sömn, du känner inte av trötthet som normalt mer styrka snälla håll tyst och testa en kur innan du öppnar käften din jävla kratta.

Ja, och efter en tids bruk uppstår bland annat hjärnskador..., pga. överskott av anabola ämnen och pga. att de tillförda inte är "äkta vara".

Dopning är alltså ett "utmärkt" sätt att "fucka up" sin skalle. Också...
Citera
2013-07-08, 11:35
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Då har man givetvis rätt att dna-testa honom, på samma sätt som att polisen inte behöver samtycke för kroppsvisitation av avliden.

Lagar om kroppsvisitation gäller väl bara levande personer.
Citera
2013-07-08, 11:36
Bannlyst
Citat:
Kan man misstänkas för brott om man är död?

Vilket register skulle han hamna i? DNA-registret, utredningsregistret eller spårregistret?

Nä, det är inte samma sak. Men det var inte jag som tog upp det exemplet heller.
Jag citerade fel. vet att du inte tog exemplet från början.
Vid exempelvis utvidgade självmord genomförs ändå en förundersökning för att utesluta alternativa gm. Naturligtvis är då den som ex huggit misstänkt. Sedan avskrivs FU:n med motiveringen misstänkt avliden, men misstänkt har han (oftast är det ju en han) varit.
Citera
2013-07-08, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renasanningen
Ja, och efter en tids bruk uppstår bland annat hjärnskador..., pga. överskott av anabola ämnen och pga. att de tillförda inte är "äkta vara".

Dopning är alltså ett "utmärkt" sätt att "fucka up" sin skalle. Också...

ja de är ju inte raket forskar som brukar AAS om man säger så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in