2013-07-08, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Tänkte på att GM rörde sig lite annorlunda. Och NE har ju opererats för slemsäcksinflammation i knät.

Självklart rörde han sig annorlunda efter att ha blivit skjuten i benet. Innan dess rörde han sig helt normalt av vad jag kunde se på GPs film.
Citera
2013-07-08, 01:39
Medlem
rabuldats avatar
http://www.youtube.com/watch?v=6Q4ZgDd8pss

6:20
in i filmen är de nån liknande
Citera
2013-07-08, 01:40
Medlem
mickehogbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stumpandin
Kan bekräfta att det är NE som det framkommer här i tidigare inlägg. Men han var inte i varberg på grund av thai-boxningen. Utan hälsade på släktingar som bor i VBG. Han har psykiska problem sedan tidigare så det har så det har var inte första gången, men sista... Han finns inte på några av dom bilder som har med boxningen att göra så ni kan lägga ner att titta där. Natti natt

Mörkläggningen fortsätter av klubben som har ryggrad som en bläckfisk south side muay thai!
NE var där för att hälsa på släktingar... Ha! Pm mig vilka släktingarna är....

Ni var väldigt snabba på att bort fotona som NE var med på
Senast redigerad av mickehogberg 2013-07-08 kl. 01:54. Anledning: Ville lägga till lite mer text
Citera
2013-07-08, 01:44
Medlem
Red.Crosss avatar
Var blev han träffad egentligen, nån som vet säkert?
Citera
2013-07-08, 01:45
Medlem
rabuldats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red.Cross
Var blev han träffad egentligen, nån som vet säkert?

1 skott i buk
1 skott i ben
Citera
2013-07-08, 01:46
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Självklart rörde han sig annorlunda efter att ha blivit skjuten i benet. Innan dess rörde han sig helt normalt av vad jag kunde se på GPs film.

Den bilden jag reagerade på. När han står still och inte gärna vill stödja på det benet där han opererats. http://gfx.svd-cdn.se/multimedia/dynamic/01054/_Varberg_04_pixel2_1054198c.jpg
Citera
2013-07-08, 01:48
Medlem
stenbrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Den bilden jag reagerade på. När han står still och inte gärna vill stödja på det benet där han opererats. http://gfx.svd-cdn.se/multimedia/dynamic/01054/_Varberg_04_pixel2_1054198c.jpg
eller så är vi människor inte playmogubbar utan rör på benen när vi går.
Citera
2013-07-08, 01:48
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickehogberg
Mörkläggningen fortsätter av klubben som har ryggrad som en bläckfisk south side muay thai!
NE var där för att hälsa på släktingar... Ha! Pm mig vilka släktingarna är....

haha vilka pajaser. skrev dom det där har dom ju nu i princip bekräftat för oss att det är han det handlar om, och att de försöker mörka minsta koppling till dom själva. Hoppas Aftonbladet blåser upp det här imorgon då.

Finns förövrigt inte en Estem*r i Vänersborg enligt Ratsit.

-
Citera
2013-07-08, 01:53
Medlem
Pulver-Henkes avatar
Ingen som vet om NE har någon koppling till Linköping? Vart har han bott tidigare?
Citera
2013-07-08, 01:54
Medlem
Red.Crosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabuldat
1 skott i buk
1 skott i ben

Så han reser sig och blir skjuten igen? Har bara sett AB:s film när han blir skjuten och faller ihop sen är han på väg upp och sen klipper dom filmen.
Citera
2013-07-08, 01:56
Medlem
rabuldats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red.Cross
Så han reser sig och blir skjuten igen? Har bara sett AB:s film när han blir skjuten och faller ihop sen är han på väg upp och sen klipper dom filmen.

http://www.youtube.com/watch?v=_Qj8y5AuiFg

han kryper rätt snabbt som en zombie vid 21s
Citera
2013-07-08, 01:56
Medlem
mickehogbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulver-Henke
Ingen som vet om NE har någon koppling till Linköping? Vart har han bott tidigare?

Jag får känslan av att Linköpingsmorden kommer att bli löst nu.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in