2013-07-07, 03:30
Medlem
Någon som kommer kika Summer League?
2013-07-07, 04:15
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Någon som kommer kika Summer League?

OF COURSE!
2013-07-07, 14:16
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Free agents? Lakers har aldrig haft problem att locka free agents, jag kan tänka mig Westbrook 2017 och Love 2016 bland annat.

Inte alls en omöjlighet eftersom att dom spelade med varandra på UCLA och var ju en rätt hyffsad tandem.
2013-07-08, 00:39
Medlem
azzzelitos avatar
Jag köpte ett Summer League pass tidigare idag och såg två matcher. Loggade ut och nu när jag ska logga in står det att jag inte har "access to summer league right now".
Vad göra?
2013-07-08, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
Inte alls en omöjlighet eftersom att dom spelade med varandra på UCLA och var ju en rätt hyffsad tandem.

Jupp, Russell westbrook är född i Cali också. Kevin Love har alltid haft en connection till LA.

Fun fact snubben i Beach Boys är hans farbror.

Citat:
Ursprungligen postat av azzzelito
Jag köpte ett Summer League pass tidigare idag och såg två matcher. Loggade ut och nu när jag ska logga in står det att jag inte har "access to summer league right now".
Vad göra?

Kontakta deras support.
2013-07-08, 01:33
Medlem
Dwades avatar
Det är kul att dom sämre lagen som bobcats och pistons har blivit lite bättre. Jefferson till bobcats och smooooooove till pistons. Pelicans också som har fått Tyreke Evans och Jrue Holiday
2013-07-08, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwade
Det är kul att dom sämre lagen som bobcats och pistons har blivit lite bättre. Jefferson till bobcats och smooooooove till pistons. Pelicans också som har fått Tyreke Evans och Jrue Holiday

Frågan är om Pelicans behåller EJ med Tyreke i laget, han är konstant skadad och vill inte spela med NOLA.

Förhoppningsvis tradar de honom, hatat han sedan han börja gnälla. Tyreke är elit försvarsmässigt, grym driver till höger (väldigt svag när han går vänster) dock är hans svaghet det som gör att Gordon är så viktig för laget. Han måste förbättra sitt skytte ASAP.

Bobcats blir interesant för Jefferson kan lära Cody jävligt mycket.
2013-07-08, 01:57
Medlem
azzzelitos avatar
Är det officiellt med Big Al?
2013-07-08, 02:00
Medlem
Citat:
Är det officiellt med Big Al?

Inget kan bli officielt innan 10 Juli men verkar vara klart.
2013-07-08, 02:06
Medlem
azzzelitos avatar
Som Charlotte fan vill jag såklart att det ska vara sant, men det står inget på NBA.com, Bobcats medier eller Jazz.. SÅ vi får väl vänta och se!
2013-07-08, 02:09
Medlem
Citat:
Som Charlotte fan vill jag såklart att det ska vara sant, men det står inget på NBA.com, Bobcats medier eller Jazz.. SÅ vi får väl vänta och se!

http://sports.yahoo.com/blogs/nba-ball-dont-lie/al-jefferson-reportedly-agrees-deal-charlotte-bobcats-disappoint-203650451.html
http://espn.go.com/nba/story/_/id/9450469/al-jefferson-sign-charlotte-bobcats-sources-say
http://www.charlotteobserver.com/2013/07/04/4147645/charlotte-bobcats-al-jefferson.html

Bara rykten men Paul Pierce och KG har heller inget officielt men alla vet redan att de ska till Nets. Om du är glad över det här vilket jag inte tycker du ska vara så kan du vara lugn.

Inte för att jag tror AJ tar de till slutspelet men de är tillräckligt bra för att undvika bottenplatserna och därmed minska deras chanser på Wiggins/Parker.
2013-07-08, 02:13
Medlem
azzzelitos avatar
Som laget är för tillfället så spelar det ingen roll vilken center vi får! Allt är bättre än Haywood och Bismack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in