Citat:
Men du svarar ju inte på frågor med substans i. Du går på personen i stället. Jag har tagit upp flera frågor som du bara sopar väck.
Citat:
Som sagt, du går på personerna i stället för att bemöta kritik.
Bogomil vill jag inte ens nämna.
Sepiritiz var en ren och skär besvikelse visade det sig i slutändan
Smidagast har svårt att förstå vad man skriver och tvingar en att verkligen förklara allt i minsta beståndsdel för att hen sen ändå svara helt åt helvete och visa att hen inte förstod ändå.
Sepiritiz var en ren och skär besvikelse visade det sig i slutändan
Smidagast har svårt att förstå vad man skriver och tvingar en att verkligen förklara allt i minsta beståndsdel för att hen sen ändå svara helt åt helvete och visa att hen inte förstod ändå.
Citat:
Here we go again.....i stället för att svara på frågan så börjar du prata om min näsa.
Du kommer med frågor som får dig att verka som om du inte tänker längre än näsan räcker och med hänvisning till det du presenterar tror jag inte att din näsa är så lång.
Citat:
Homosexualitet=ondska=ormar=droger. Jovisst, samma sak. Att mörda och stjäla och våldta straffas på samma sätt som att visa samkönade kärlekshandlingar. Kärlek och ömhet jämställs alltså med våld och hat. Fatta att din gud är ett kräk.
Hur som helst. Du sa att Gud har skapat homosexuella därför ska det vara ok. Men för i helvete!! Gud har skapat allt annat ont. Gud är orsaken till allt. Gud har skapat ondska också ska jag tycka att ondska är okej? Gud är gjort ormar giftiga ska jag gå och peta på en kobra med pekfingret? Gud har skapat eld, ska jag leka med den? Gud har skapat droger, ska jag bruka det?
Det finns personminor som ser ut som leksaker så att barn ska plocka upp dem och sprängas.
Ungefär samma sak. Bofors skulle kunna säga, -Javisst, vi har tillverkat den här minan. Men du får skylla dig själv om du rör den. Det kan inte vi ta ansvar för.
Varför i helvete tillverka den då?
Varför har gud skapat homosexuella om de inte får uttrycka sin kärlek? Det är jävligt elakt och totalt ovärdigt en kärleksfull gud. Som du framställer din gud så kommer ingen här att konvertera, det kan jag lova dig. Din religiositet för oss bara längre och längre från islam, ju mer du kommer med ju mer inser man det sjuka i det.