Citat:
Vad är det som säger olämpligt innehåll? Om du inte klickar vidare och kollar. Hur kan du då påstå att det är djurplågeri när du inte har en susning? Sen kallar du mig "pundarskaft"...
Gillar eller inte, tråden handlar om vilken ras som är en bra vakthund. Oavsett vad jag tycker om boxer så finns det ofantligt många andra hundraser som är bättre lämpad som vakthund.
Självklart är det skillnad på människor. Det finns de som klarar av att hantera en ovcharka medans de flesta andra inte gör det.
"Min avatar och mina inlägg skriker att jag är en idiot"... ja alla har rätt till en åsikt. Ditt sätt att sitta här och avreagera dig på ett ytterst otrevligt sätt säger att du borde gå på krogen och försöka få dig ett ligg. När man inte fått nåt på länge så kan man bli lite sur och vresig. Eller så har du inte åldern inne och kanske skulle må bra om din mamma köpte lite chokladpudding till dig
Gillar eller inte, tråden handlar om vilken ras som är en bra vakthund. Oavsett vad jag tycker om boxer så finns det ofantligt många andra hundraser som är bättre lämpad som vakthund.
Självklart är det skillnad på människor. Det finns de som klarar av att hantera en ovcharka medans de flesta andra inte gör det.
"Min avatar och mina inlägg skriker att jag är en idiot"... ja alla har rätt till en åsikt. Ditt sätt att sitta här och avreagera dig på ett ytterst otrevligt sätt säger att du borde gå på krogen och försöka få dig ett ligg. När man inte fått nåt på länge så kan man bli lite sur och vresig. Eller så har du inte åldern inne och kanske skulle må bra om din mamma köpte lite chokladpudding till dig

För det första så är det en länk till liveleak och jag har nog kollat vissa länkar där för att avgöra vad den sidan är kapabel till att visa. För det andra så står det i rubriken på din länk :Item Caucasian Ovcharka Vs. Russian Brown Bear, och vidare att det inte är lämpligt för alla åldrar, tror du då att jag automatiskt förutsätter att det är en hund och björn som leker i all ljuvligt samförstånd, när du raljerat över hur starka och bra vakthundar en Ovcharka är.
Om du läst TS så står där att en stor hund inte var önskvärt, och du tycker en Ovcharka skulle passa TS utmärkt?!
Gå o lägg dig snorunge, du har skrivit nog för att jag ska bilda mig en uppfattning om dig.