Citat:
Nocet|43964814]Otippad att du inte kunde bemöta den sakliga kritiken av din patetiska retorik. Du bevisar återigen att du är obildad och korkad. Fast jag antar att du har googlat det jag bad dig om och skäms inombords eftersom du förstår att du inte har något att komma med, som vanligt.
dravel och babbel.
Citat:
Jag har varit tydlig med att det är min åsikt jag uttrycker och den är grundad i hur du för dig på detta forum. Inte ens muslimerna som varit inne i denna tråd verkar vilja ställa sig bakom din infantila retorik och ditt ständiga sammanblandade av vetenskapliga fakta och dina egna eller koranens fantasier.
Muslimerna håller med mig även många kristna håller med mig. så tala för dig själv du.
Citat:
Vad gäller att du tar del av vår välfärd så menar jag att det svenska samhället är för fint för en vilsen fundamentalist som dig. Jag känner många kurder varav flera är muslimer där samtliga är intelligenta människor som kan föra sin talan på en respektabel nivå, till skillnad från du IP.
Kurder, iranier, turkar, en gång i tiden araber har skapat civilisationen. Dessa har lämnat; vetenskap, medicin, kunskap, poesi, matematik, fysik, kemi osv till dagens människor och alla andra nationer. Så du behöver inte upplysa mig om att kurder är intelligenta. Och att de har uppfört sig på ett civiliserat sätt gentemot dig beror på dig själv. Det kan ju vara så att du själv har bemött dessa människor på ett så när intelligent sätt och får tillbaka det du ger. Här i tråden bevisar du gång på gång att du är en vilsen stackare som varken hittar in eller ut.
Citat:
Vad gäller att du är vår välfärd så är det skrattretande, givetvis behöver vi taxichaffisar IP och jag uppskattar det då jag åker mer eller mindre dagligen men jag skulle ogilla att få dig som chaufför, tur att man har företagskort hos ett av de större bolagen i sthlm så man slipper dig. Jag tror inte att du ens vet hur man betalar in skatt IP, än mindre att du tjänar några pengar.
Citat:
Du får gärna att jag är ute och kör på vägarna men det blir ändå inte sanning för att du tror det.
Du är och förblir skämtet i denna tråd och det skall bli ett sant nöje att se dig försöka diskutera apostasi utan att argumentera som en snorvalp med ADHD.
Vänta jag ska gå och bry mig lite. Din lille rosa gris, du kommer aldrig komma upp till min nivå.