Citat:
Ursprungligen postat av
DoktorEbba
Ta tex busschaufförerna här i huvudstaden; nästan bara invandrare.
Samma sak med städare.
Om dessa personer "snor våra jobb", varför är det så få svenskar som söker sig till dessa yrken?
Vad snackar du om, hur är det med läsförståelsen? Hoppas du har tillgång till någon sommarskola under sommarlovet. Så du kanske, och då med betoning på kanske, kan vara med i skrivna debatter i framtiden.
Jag skrev (och nu i lättläst format, som jag förmodar du läser dina böcker):
"Det är lite konstigt att rapporten inte kan kritiserat för hur forskarna har gjort, eller att andra resultat i rapporten inta kan lyftas fram, för då kommer någon och säger att - nähä, så är det inte alls för sådär står det inte i DN. Det är konstigt att fakta inte passar någon när det motsäger dem själva "
Min poäng var att du och dina åsiktsgelikar (samma sak för andra, men i större omfattning hos lågintelligenta ) ständigt hamnar i någon masspsykos. Lär dig tänka själv, var kritisk mot rapporter och diskutera. OECD-rapporten innehar säker en uns sanning, men du tror att alla kostnader (och alla vinster för den delen) är med i rapporten?
Du tror alltså på fullt allvar att invandring, oavsett omfattning, oavsett invandrargrupp är en god affär för Sverige ekonomiskt? Var inte så naiv, min vän, väx upp och tänk lite längre.
OCH GÅ KLART SOMMARKURSEN, DIN SATANS RASIST! (se jag kan också kalla dig för rasist, din smutsiga rasse)