2013-03-12, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetallt121
Definition hit definition dit definiera vad fan du vill en sak e klar REZA MADDOG MADADI e en golbög å hans tuffa kriminella vänner som lever för koden omerta e en hög hycklare så vi släpper de här för hans sönder knullade arslelhål e inte värt att slösa ett tryck mer nu okiiiiiiiii !!!!!
håller helt med, alla vet att han e golare
Citera
2013-04-06, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetallt121
Men ärligt e folk tröga???!!?? Pallar inte!!! E man kriminell så snackar man inte med polisen punkt slut. Läs innan på tråden så får du se vad jag skrivit om hans historia å livsstil okey din bonde !!

Ett starkt blatteinfluerad golbögsmoral.
Den traditionella svennebanan tjuvmoralen förbjuder dig inte att prata med farbror blå. Den förbjuder dig bara att inte tjalla ner dina tjyvkollegor.
Citera
2013-04-15, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bus
Ja gola kan man på olika sätt göra

Vad sa du nu då

"Meriterad och välkänd" fotbollspelare leasar bilar åt kriminella
Visningar: 106 350
Postat av vetallt121
De e José!!! å dom han hjälp med att stå på...

De e José!!! å dom han hjälp med att stå på bilarna, dom heter gibbo en svart kille från Enskededalen och den andra heter sirwan en kurd från Tensta!!!

Vad finns det för bevis på att gibbo står på en av bilarna?
Rent skitsnack, Gibbo har ALDRIG stått som ägare på bilen. Isf har någon annan använt gibbos id. Ett tips är att passa dig vilka du outar på flashback.
Citera
2013-05-28, 01:49
Bannlyst
Vad var det som gjorde att reeza var misstänkt?
Citera
2013-05-28, 09:32
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaktabruden
Vad var det som gjorde att reeza var misstänkt?

satt i samma bil som en annan
Citera
2013-05-28, 12:44
Medlem
johnthedickholmess avatar
Vilken annan? Någon som blev dömd?
Citera
2013-05-28, 22:10
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Vilken annan? Någon som blev dömd?

Charbel och Goran tror jag
Citera
2013-05-28, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
Charbel och Goran tror jag

När? Under rånet eller? Lite mer fakta tack om det finns.
Citera
2013-05-29, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffenJAH
Vad finns det för bevis på att gibbo står på en av bilarna?
Rent skitsnack, Gibbo har ALDRIG stått som ägare på bilen. Isf har någon annan använt gibbos id. Ett tips är att passa dig vilka du outar på flashback.

Men lilla gubben vad snackar du om outar???? Hahaha vad e de som jag ska passa mig för gibbo eller dig?
José e gibbos som heter gebril på riktigt barndoms vän!!!! å José har bara ställt upp på en finnans på en rs6 till gibbo!! Å de e inget nytt om du hänger i dom här kretsarna som jag tvivlar på din lilla snorunge så hade du vetat det här!!
Citera
2013-05-29, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004
Men hur tänker du?

Om en icke-kriminell (relativt) person blir skjuten i tjänsten och sedan pekar ut den som sköt - är han då en "golbög"?

Är inte själva definitionen av "golbög" en kriminell person som själv kanske är med på brottet eller andra brott tjallar på personer för att rädda sitt egna skinn?

Ehhhh kolla nyheterna å se vem som sitter för ett bax mot nån butik på Sture P!! Reza var ju inte kriminell !!!! HAHAHAHAH
Citera
2013-05-30, 09:59
Medlem
Någon som vet vad som hände med hans hus, såldes det och var bor hans familj i dag.
Citera
2013-06-13, 19:23
Medlem
Ja ha nu begär AE resning, är tydligen oskyldig.
Vem tror på det?
Hur många år var det han fick? Har bara 1,5år kvar och då är det bara att öppna skattkistan....

http://norrteljetidning.se/nyheter/1...r-resning-i-hd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in