Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-29, 12:56
  #133
Medlem
tigertompas avatar
Ta in på hotell!

Felia och Zorsha

Gullig, gullig.

Trodde vi letade efter en Dominant partner i den här tråden?
Citera
2012-06-29, 16:54
  #134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigertompa
Ta in på hotell!

Felia och Zorsha

Gullig, gullig.

Trodde vi letade efter en Dominant partner i den här tråden?
Nja meningen är att hjälpa ts, Kary, att hitta en dominant partner. Men du och jag kan kanske lära oss av råden. Om vi är tillräckligt ödmjuka för att ta åt oss av vad andra skriver.
Citera
2012-06-29, 17:36
  #135
Medlem
tigertompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseO
Nja meningen är att hjälpa ts, Kary, att hitta en dominant partner. Men du och jag kan kanske lära oss av råden. Om vi är tillräckligt ödmjuka för att ta åt oss av vad andra skriver.

Absolut. Om de innehåller någon substans i det hela *ler*
Citera
2013-06-11, 03:35
  #136
Medlem
Jag måste bara få berätta hur jag som "sexuellt dominant" fick kontakt med en tjej med rätt värderingar och inställing.

Satt och pratade med en gammal skolkompis (tjej) på fb, spydde antagligen ur mig en del galla att "det e fan omöjligt att hitta någon som vill ha en snäll, trevlig, generös kille som samtidigt är väldigt dominant sexuellt!!!" och sen skrev jag något i stil med:

"Så känner du nån glad, bla bla, se ok ut, har en hjärna, kring 30 som gillar intressant sex bla bla"

Och hon bara "Jaaaaa!!! Min kompis ******!!! Ska vi fika på måndag alla tre? Ni är bäst båda två juh!"


Så, ja... än så länge måste jag säga att jag trivs

Så typ den gamla sanningen "När man slutar leta" stämde rätt bra här
Hej på er!
__________________
Senast redigerad av tripplehead 2013-06-11 kl. 03:47. Anledning: Grammatik
Citera
2013-08-19, 09:43
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tripplehead
Jag måste bara få berätta hur jag som "sexuellt dominant" fick kontakt med en tjej med rätt värderingar och inställing.

Satt och pratade med en gammal skolkompis (tjej) på fb, spydde antagligen ur mig en del galla att "det e fan omöjligt att hitta någon som vill ha en snäll, trevlig, generös kille som samtidigt är väldigt dominant sexuellt!!!" och sen skrev jag något i stil med:

"Så känner du nån glad, bla bla, se ok ut, har en hjärna, kring 30 som gillar intressant sex bla bla"

Och hon bara "Jaaaaa!!! Min kompis ******!!! Ska vi fika på måndag alla tre? Ni är bäst båda två juh!"


Så, ja... än så länge måste jag säga att jag trivs

Så typ den gamla sanningen "När man slutar leta" stämde rätt bra här
Hej på er!

Tja, man lär så länge man lever, att hitta någon man trivs med/kan stå ut med som samtidigt delar ens intressen och läggning... Har iaf dissat henne ett tag nu, för mycket saker jag inte pallar tyvärr...
Citera
2013-08-21, 00:38
  #138
Medlem
Snoddlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg
Är inte bdsmforum.se bara en massa fakemasters som blev utmobbade från DS för att dom var för fåniga? Det är intrycket jag fått. Hade jag inte sett bilder på tjejer Inskolaren haft sex med (som han lagt ut, utan bild på sig själv) hade jag aldrig trott att killen blivit av med oskulden. Maken till on-line korstågsriddare på vit springare får man leta efter. Killen verkar ha en on-line beef med halva scenen.

Jag ska understryka att jag vet ingenting om honom alls annat än vad jag läst på nätet. Jag har aldrig träffat eller sett karln på en fest. Med tanke på hur världsvan han beskriver sig tycker jag det är märkligt. Sveriges BDSM scen är pytteliten.

Jävligt sent, men måste ändå försvara, JAG har haft en session med inskolaren, det var awesome, kapish?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback