Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-06-09, 22:06
  #1
Medlem
Dr.Brauns avatar
Det vart ju mycket snack efter att killen blivit outad om att folk minsann skulle ha tag i honom, och han fick till och med ett pris på sitt huvud?
Vad hände sen?
Citera
2013-06-09, 22:12
  #2
Medlem
Pulver-Henkes avatar
Vem satte ett pris på hans huvud? Hur mycket deg då? Vart framfördes det?

Han befinner sig väl på okänd ort så om jag exempelvis skulle vilja ge grabben stryk så skulle jag inte veta vart han finns. Ingen i den stora tråden verkar veta vart han befinner sig heller. Han borde väl få åka på RPU snart och då är det inte så många ställen att välja på, antagligen får han göra den i Göteborg.

Men, nej...inga rapporter om stryk än så länge.
Citera
2013-06-09, 22:16
  #3
Medlem
Dr.Brauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulver-Henke
Vem satte ett pris på hans huvud? Hur mycket deg då? Vart framfördes det?

Han befinner sig väl på okänd ort så om jag exempelvis skulle vilja ge grabben stryk så skulle jag inte veta vart han finns. Ingen i den stora tråden verkar veta vart han befinner sig heller. Han borde väl få åka på RPU snart och då är det inte så många ställen att välja på, antagligen får han göra den i Göteborg.

Men, nej...inga rapporter om stryk än så länge.

20-30 tusen tror jag se var. Läste det här på forumet, minns dock ej vilken tråd.
Men det skulle tydligen ha med användaren 27slak att göra. Att det var han som var kattmördaren.
Varesig det var han eller inte så fick han iaf hot mot sig plus ett pris på sitt huvud.
Citera
2013-06-09, 22:29
  #4
Medlem
SpiritusSanctis avatar
Man får väl hoppas.
Citera
2013-06-09, 22:51
  #5
Medlem
RevolverRoffes avatar
Det kommer inte att hända någonting alls.

Det mördas en del folk i det här landet. Det misshandlas grovt en ännu större del och många våldtäkter äger rum. I princip aldrig hämnas någon på gärningsmannen.

Och nu skulle någon hämnas på den här killen för några katters skull? Please...
Citera
2013-06-10, 00:07
  #6
Medlem
Forbliranonyms avatar
Förmodligen inte ett skit, han är nog väl skyddad just nu.
Citera
2013-06-10, 01:33
  #7
Avstängd
Agors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Braun
20-30 tusen tror jag se var. Läste det här på forumet, minns dock ej vilken tråd.
Men det skulle tydligen ha med användaren 27slak att göra. Att det var han som var kattmördaren.
Varesig det var han eller inte så fick han iaf hot mot sig plus ett pris på sitt huvud.

30 tusen om man dödar honom? Fick man något för att spöa honom?
Citera
2013-06-10, 08:54
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forbliranonym
Förmodligen inte ett skit, han är nog väl skyddad just nu.
ha ha ha skulle nog inte hänt nåt ändå....Storsnackare är vi allihopa....
Citera
2013-06-10, 10:15
  #9
Medlem
RevolverRoffes avatar
Den enda hämnden som kommit är att någon psykiskt sjuk människa har fullständigt översvämmat Flashback och andra forum samt skapat mängder med bloggar med identiskt innehåll, dvs personuppgifter och hot mot kattdödaren i Högsbo.

Och det är ungefär så mycket som internets stormtrupper förmår.
Citera
2013-06-10, 14:18
  #10
Medlem
Forbliranonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
ha ha ha skulle nog inte hänt nåt ändå....Storsnackare är vi allihopa....

Ja jävligt lätt att sitta och vara uppkäftig bakom en dator.
Citera
2013-06-10, 14:28
  #11
Moderator
blomvattnares avatar
Tänk på regel 1.04.

Citat:
Det är förbjudet att uppvigla eller att organisera brottslig verksamhet från forumet.

/Mod
Citera
2013-06-10, 14:34
  #12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverRoffe
Den enda hämnden som kommit är att någon psykiskt sjuk människa har fullständigt översvämmat Flashback och andra forum samt skapat mängder med bloggar med identiskt innehåll, dvs personuppgifter och hot mot kattdödaren i Högsbo.

Och det är ungefär så mycket som internets stormtrupper förmår.
Å fan, har han skapat bloggar också? Jag hann ju se ett antal trådar här på Flasback som bara innehöll personuppgifter på "kattmördaren", men dom blev raderade rätt snabbt & kontot avstängt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback