2013-06-07, 01:03
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Handlingen är fortfarande omoralisk på grund utav att man gör ett aktivt val att bryta ett löfte om trohet och människor kan komma till skada, man kan välja bort otrohet men inte homosexualitet.

visserligen går det att välja bort homosexuella handlingar men inte läggningen precis som det går att välja bort otrohet/handlingen men inte tanken.
Citera
2013-06-07, 01:03
Medlem
kef71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Min åsikt om IPs kompetens och kunskap är oprintbar.

Och om du tror nån kan 'bygga upp' något i samband med hans motbjudande och imbecila version av islam då är du bra naiv.

Ok, men har du faktiskt kollat tråden eller har du bara förutfattade meningar.
Citera
2013-06-07, 01:04
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kef71
Nu får du för fan ge dig. Du är en mycket intelligent människa, men du utnyttjar det också. IP är inte en dålig eller dum människa och om du tänker förstöra det lilla som byggts upp den här kvällen, då är du väldigt väldigt korkad!!!

Nu var du hård mot honom. Låt honom att skriva av sig, det skadar ju ingen. Jag har i alla fall slutat bemöta hans inlägg inte för att jag inte vill men det är så jävla svårt att förstå och läsa vad han skriver. Så han är förlåten och kan mer än gärna skriver av sig. Det är inga problem.
Citera
2013-06-07, 01:05
Medlem
kef71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Nu var du hård mot honom. Låt honom att skriva av sig, det skadar ju ingen. Jag har i alla fall slutat bemöta hans inlägg inte för att jag inte vill men det är så jävla svårt att förstå och läsa vad han skriver. Så han är förlåten och kan mer än gärna skriver av sig. Det är inga problem.

Fine, men kan du svara på mitt sista?
Citera
2013-06-07, 01:08
Medlem
Citat:
visserligen går det att välja bort homosexuella handlingar men inte läggningen precis som det går att välja bort otrohet/handlingen men inte tanken.

Om du agerar på dina tankar om otrohet så begår du en omoralisk handling, om du agerar på dina homosexuella lustar så begår du inga moraliska felaktigheter.

Du behöver inte hålla med mig IP, faktum är att jag skulle nog ha en större respekt för dig om du rätt och slätt erkände att du tycker att bögar är omoraliska för att det dem sysslar med strider mot din religion. Men när du försöker rationalisera det hela så...... går de ej så bra.
Citera
2013-06-07, 01:09
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Japp!

Ok, det var lite drygt av mig, det verkar som om jag lade ord i din mun här gången. Men, varför tycker du att det är omoraliskt?

Främsta och första anledningen till att vi har sex och vill ha sex är att vi ska kunna föröka oss och detta är inprogrammerat inom oss. Detta syfte förloras helt när två av samma kön har sex. Kvinnors slidväggar skyddas av en sorts vätska för att inte skada ska ske denna skydd har inte homosexuella män. Analöppning är till för uppsamling och uttömning av avföring och inte att stoppa saker i den. Könsjukdomar är vanligare bland homosexuella. Så tycker jag.
Citera
2013-06-07, 01:09
Medlem
smidigasts avatar
Citat:
Nu får du för fan ge dig. Du är en mycket intelligent människa, men du utnyttjar det också. IP är inte en dålig eller dum människa och om du tänker förstöra det lilla som byggts upp den här kvällen, då är du väldigt väldigt korkad!!!

Vad är det egentligen som byggts upp under kvällen i diskussionen med IP? Du och IP har enats om att ni har svårt för homosexuella. Är det något du tycker man ska bygga vidare på? Är det i fördomarna du tycker att man ska kroka arm?
Citera
2013-06-07, 01:11
Medlem
kef71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Min åsikt om IPs kompetens och kunskap är oprintbar.

Och om du tror nån kan 'bygga upp' något i samband med hans motbjudande och imbecila version av islam då är du bra naiv.

Det är din åsikt. Och du kan sluta med att kalla andra männsikor naiva för att dom inte delar din uppfattning. (OFF TOPIC: Jag trodde inte inte att du skulle vara så naiv).
Citera
2013-06-07, 01:12
Medlem
kef71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smidigast
Vad är det egentligen som byggts upp under kvällen i diskussionen med IP? Du och IP har enats om att ni har svårt för homosexuella. Är det något du tycker man ska bygga vidare på? Är det i fördomarna du tycker att man ska kroka arm?

Har du läst tråden?
Citera
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ok, men har du faktiskt kollat tråden

Ja, jag har varit deltagit i den nästen från början.

Citat:
eller har du bara förutfattade meningar.

Ja, jag förväntar mig att debattörer inte markant överskridar sin kompetens- och kunskapsförmåga, inte ljugar, följar upp sina argument, inte omfokuserar och inte användar "det bara är så"-argument.
Citera
Medlem
smidigasts avatar
Citat:
haha va?
Jag anser att du i afton spelat dum och ovetande precis som vanligt. Det du brukar göra när du inte vill svara på frågor.
Citera
2013-06-07, 01:13
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Falsk analogi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in