Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-02, 19:36
  #37
Medlem
Typiskt japaner. Å andra sidan kunde jag inte bry mig mindre förutom att det är lite roligt.
Citera
2013-01-04, 11:33
  #38
Avstängd
För mycket fläsk på brudarnas arslen. Varför?

Varför envisas vissa spelutvecklare med att ge tjejerna för mycket fläsk kring rumpa och höfter? Man kan tycka att kvinnor som ingår i specialförband, är legosoldater eller tuffa fighters borde vara vältränade från topp till tå - men icke.

Liksom, vad är detta:

http://www.youtube.com/watch?v=SwS-gpAze4s

Måste fläsket dallra så där? Borde inte skinkorna vara fasta om hon har tränat upp kroppen till en fightingturnering?

Nej, det ska till gamla hederliga Chun Li för att visa var skåpet ska stå:

http://oi49.tinypic.com/14v305x.jpg

Jämför med den fläskiga bubbelrumpan (som tillhör en legosoldat!) till höger om henne så förstår ni vad jag menar. En rejäl skillnad, inte sant? Det handlar ju inte om storleken heller, man ser helt enkelt en klar och tydligt skillnad på fastheten.

Varför har fightern och legosoldaten fläskarslen? Vad är det för vits med att designa en tuff karaktär och sedan låta skinkorna påminna om de mest otränade deltagarna i Big Brother?
Citera
2013-01-04, 12:07
  #39
Medlem
muscleheadss avatar
För att spelen är gjorda av män, för män?
Man ska inte bara få en härlig spelupplevelse, man ska bli kåt också. Så behåller man sina kunder! Med sex. Att arslena dallrar lite kanske gör att man ser dom lättare. Speltillverkarna vill alltså att man ska lägga märke till häcken.

Funderar också på varför en rustning på en manlig karaktär täcker kropp från topp till tå, men när samma delar sätts på en kvinnlig ser det ut som en stålbikini.

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=OTGh0EMmMC8 Liksom.
Citera
2013-01-04, 12:12
  #40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av muscleheads
För att spelen är gjorda av män, för män?
Man ska inte bara få en härlig spelupplevelse, man ska bli kåt också. Så behåller man sina kunder! Med sex. Att arslena dallrar lite kanske gör att man ser dom lättare. Speltillverkarna vill alltså att man ska lägga märke till häcken.

Funderar också på varför en rustning på en manlig karaktär täcker kropp från topp till tå, men när samma delar sätts på en kvinnlig ser det ut som en stålbikini.

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=OTGh0EMmMC8 Liksom.

Blir män kåta på fläsk eller? Det var något nytt!

Grymt rolig video för övrigt!
Citera
2013-01-04, 12:27
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Blir män kåta på fläsk eller? Det var något nytt!

Grymt rolig video för övrigt!

Män blir kåta och som galna bland fylliga kurviga kvinnor.
Citera
2013-01-04, 12:30
  #42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Män blir kåta och som galna bland fylliga kurviga kvinnor.

Kanske det, men "fyllig" och "kurvig" behöver ju inte betyda att rumpan ser fläskig ut. Jämför Chun Li med den andra bruden. Båda har stora skinkor, men man ser att Chun Li är vältränad. På den andra ser man att där var det inte så mycket muskler direkt.
Citera
2013-01-04, 12:30
  #43
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Blir män kåta på fläsk eller? Det var något nytt!

Grymt rolig video för övrigt!
Vad tror du tuttar är "gjorda" av?
Citera
2013-01-04, 12:35
  #44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Vad tror du tuttar är "gjorda" av?

Jamen det är ju skillnad! Tuttar är tuttar och skinkor är skinkor.

Det handlar som sagt inte om storleken, utan om fastheten - särskilt när tjejen i fråga ska föreställa vältränad legosoldat eller dödlig fighter.

Dom som designade Chun Li har fattat att sådana tjejer inte har fläbbiga rumpor (även om många vanliga tjejer har det). Dom som designade den andra tjejen på bilden verkar ha utgått från en Big Brother-brud.
Citera
2013-04-22, 09:35
  #45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Sex säljer, så enkelt är det. Även om det är i TV-Spel.

Fast du kan ju inte påstå att hon är med i spel som tilltalar folk som gillar sex appeal. Det är ju barnspel.
Citera
2013-04-22, 12:55
  #46
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Fast du kan ju inte påstå att hon är med i spel som tilltalar folk som gillar sex appeal. Det är ju barnspel.

Mjo, visst är det barnspel, men åldersgrupperna som köper Wii spel är nog varierande, speciellt golf/tennis spel som jag misstänker att även äldre kanske köper.

Sen, ska det väl sägas att även om spelet är för barn, så är det lätt att väva in lite sex för att även få äldre att köpa skiten (jag gillar inte Wii, därav skiten.).
Citera
2013-04-22, 14:41
  #47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Mjo, visst är det barnspel, men åldersgrupperna som köper Wii spel är nog varierande, speciellt golf/tennis spel som jag misstänker att även äldre kanske köper.

Sen, ska det väl sägas att även om spelet är för barn, så är det lätt att väva in lite sex för att även få äldre att köpa skiten (jag gillar inte Wii, därav skiten.).

Iofs, men är det inte lite väl magstarkt att ge henne fem rumpattacker? En eller två hade kunnat skrattas bort som humor, men fem stycken?! Humorgränsen för mig passeras vid tre stycken, sedan är det uppenbart att gett henne sådana attacker av helt andra skäl än humor.
Citera
2013-05-03, 03:55
  #48
Medlem
Kul när man sitter ute på nattpass och får största kuken av det här... Vill hem och runka nu
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback