Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2013-04-27, 07:36
  #85
Medlem
Snalla kommentarer som vanligt
Fick hur som helst drama tjejen i sangen idag!!! foton pa henne i bloggen. Hetare tjej har jag nog aldrig varit med om : P

O.J, var ratt installd pa aventyr till en borjan. Men blev lite besviken pa Machu Pichu, samt kostnaden. Hade planer pa att dra galapagos men 600 dollar kan jag ta och chilla i Colombia kanske 1 manad?? Sa foredrar alternativ 2. Visst har inte emot se lite vulkaner,fina strander och sa. Men just nu har jag bara 1 manad pa mig och vill verkligen ge strippdansandet en chans (var sa himla svart att hitta larare) Tar det mer chill nu och sen nar jag atervander till Brasilien/Argentina/Colombia sa far det bli mer Aventyr : ) Ska da ocksa borja ta tag i att oppna upp nagon buisness : )
2013-04-27, 14:09
  #86
Medlem
O.J-Kushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timhorman353

O.J, var ratt installd pa aventyr till en borjan. Men blev lite besviken pa Machu Pichu, samt kostnaden. Hade planer pa att dra galapagos men 600 dollar kan jag ta och chilla i Colombia kanske 1 manad?? Sa foredrar alternativ 2. Visst har inte emot se lite vulkaner,fina strander och sa. Men just nu har jag bara 1 manad pa mig och vill verkligen ge strippdansandet en chans (var sa himla svart att hitta larare) Tar det mer chill nu och sen nar jag atervander till Brasilien/Argentina/Colombia sa far det bli mer Aventyr : ) Ska da ocksa borja ta tag i att oppna upp nagon buisness : )


Ah, men Machu Pichu kunde du ju göra rätt billigt om du inte köpte dem där svindyra turerna. Sen tänkte jag precis likadant med galapagos öarna, alldeles för mycket pengar att slänga ut på en vecka!

Du kanske borde ta en tur till amazonas och kika vad som händer där!! kan rekommendera att du testar ayahuasca!
2013-04-27, 21:25
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timhorman353
Snalla kommentarer som vanligt
Fick hur som helst drama tjejen i sangen idag!!! foton pa henne i bloggen. Hetare tjej har jag nog aldrig varit med om : P

O.J, var ratt installd pa aventyr till en borjan. Men blev lite besviken pa Machu Pichu, samt kostnaden. Hade planer pa att dra galapagos men 600 dollar kan jag ta och chilla i Colombia kanske 1 manad?? Sa foredrar alternativ 2. Visst har inte emot se lite vulkaner,fina strander och sa. Men just nu har jag bara 1 manad pa mig och vill verkligen ge strippdansandet en chans (var sa himla svart att hitta larare) Tar det mer chill nu och sen nar jag atervander till Brasilien/Argentina/Colombia sa far det bli mer Aventyr : ) Ska da ocksa borja ta tag i att oppna upp nagon buisness : )
http://4.bp.blogspot.com/-JPotU-qvoT...00/tim+038.JPG

äre hon som e den hetaste tjejen du varit med?

var tvungen
2013-04-28, 18:19
  #88
Medlem
Lobengulas avatar
Det är inget större problem att hitta TS blogg om man googlar och det är där han får fortsätta sin resedagbok.

Tråd låst


/Mod
  • 7
  • 8
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2099047

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback