Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-10, 18:41
  #229
Medlem
Undra om detta verkligen är härligt skönt? Det vore intressant att höra om han försöker ge upp något under klippet.
Första kvinnan som piskar är SÅÅÅÅ sjukt sexig.
http://femdom-fetish-tube.com/video/...ras-games.html
Citera
2013-04-13, 18:53
  #230
Avstängd
shakkes avatar
jag älskar hårt sex och smisk tex, väldigt tändande!
Citera
2013-04-13, 19:31
  #231
Medlem
Dr.Galenikas avatar
En välformerad bakdel förtjänar alltid smisk i mitt tycke. Älskar ljudet när man får in perfekt snärt med handen
Citera
2013-04-16, 23:42
  #232
Avstängd
PerZerks avatar
Om båda parter är med på det så är det inga problem.
Citera
2013-04-18, 21:04
  #233
Medlem
Valaines avatar
Älskar att bli smiskad och piskad, har hittills bara erfarenhet av att bli smiskad av hand och läderbälte så är rätt ny på detta med andra ord haha. Jag tycker smisk/pisk är både härligt, skönt och förnedrande. Blir aldrig så våt som när min rumpa smiskas röd och jag blir kallad diverse förnedrande saker. Nu blev jag smisksugen
Citera
2013-04-18, 21:13
  #234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle

Själv har jag smiskat en hel del tjejer och använder då med fördel förutom handen saker och ting som alla har hemma. Läderbälte, träslev, hårborste m.m. Jag är själv ganska gammaldags och tycker att den bästa positionen helt enkelt är att ta ett rejält tag om kvinnans liv, sätta sig ner i soffan och dra henne med sig så att hon åker över knät. Ner med byxor och trosor och sen sätter man igång samtidigt som man berättar för henne vilken olydig slyna hon varit och att hon gjort sig förtjänt av en riktig omgång, samt att hon bara har sig själv att skylla. De bästa områdena att smiska är förstås rakt mot stjärten, sidorna på stjärten och låren. Sidorna och låren gör betydligt mer ont. Är det lite mer sexuellt kan man också smiska tjejens fitta mer eller mindre hårt. Har även haft privilegiet att få smiska ett mindre antal flickor till tårar. Mycket upphetsande. Smisk ska kännas och vara lite jobbigt. Smisk ska alltid vara lite mer smisk än vad kvinnan förväntar sig. Smisk kan följas av sex men kan också avnjutas för sig självt.


Det du beskriver är precis vad jag älskar. När en riktig man tar ett hårt tag om en och smiskar en/viskar dirty i mitt öra.. det är absolut det bästa sexet. aggressivt.
Citera
2013-04-21, 19:45
  #235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TellMeThis
Det du beskriver är precis vad jag älskar. När en riktig man tar ett hårt tag om en och smiskar en/viskar dirty i mitt öra.. det är absolut det bästa sexet. aggressivt.


Finns nog många tjejer som skulle ha smisk ibland!
Citera
2013-04-23, 17:23
  #236
Medlem
Copterss avatar
Förstår inte hur någon kan tycka att det är förnedrande om båda är med på det.
Citera
2013-04-25, 14:09
  #237
Medlem
Niggagirls avatar
Kåt blir ja inte, då medan han smiskar. Men väldigt lydig typ. O sen på natten drömmer ja om det o blir kåt när ja tänker på de.

Men när ja ligger där känns de bara så förnedrande, som när ja låg över mammas knä. Inte så sexigt, men ont ont.

Men ändå i fantasin är det så sexigt!
Citera
2013-04-26, 12:35
  #238
Medlem
Har upptäckt en ny sida hos mig då min tjej daska till mig på röven när jag var lite trött och ville sova...gick igång direkt och kulen styvna på tre röda...så härligt skön
Citera
2016-08-08, 01:55
  #239
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Det är två väldigt olika saker att ge och att få. Den som får kommer ha hela kroppen full av adrenalin och endorfin. Det är kemi och biologi. Hela den biten saknas för den som ger.
Nej inte riktigt sant. Äver den som slår får en hel del adrenalin, jag vet, har prövat.
Citera
2016-08-08, 02:03
  #240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rojan
Enda problemet med smisk är att det låter väl mycket så man riskerar att väcka barnen, därför har vi gått över till piska som är lite tystare.
Underbart att somna igår bredvid min varma tjej efter att ha tagit henne bakifrån och givit henne en rejäl omgång på rumpan.
I poeten Ruth Hillarps dagböcker som publicerats skriver hon om sin bdsm-läggning. Hon använde rep, sådana grova segelfartygsrep av Manillatråd som finns på många båtar. Hon påstår att de inte låter särskilt mycket, men svider som fan! Och hon fortsatte ha bdsm-sex till hon blev närmare 80!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback