Hehe, många tycker det är överdrivet med svordomarna och allt naket i HBO serie, men de blir fan så mycket mer realistiskt, fjantigt med serie som ska vara "hårda" så svär ingen.
Titta på serien igen, jag älskar att kolla på introt och sjunga med! Är jag den enda som laddare hem theme låten och lyssnade i bilen och låtsades att man är med i maffian? Så jävla grymt dock en jävla svårt att får bort rökluften!
Titta på serien igen, jag älskar att kolla på introt och sjunga med! Är jag den enda som laddare hem theme låten och lyssnade i bilen och låtsades att man är med i maffian? Så jävla grymt dock en jävla svårt att får bort rökluften!
Du har ju förfan inte ens körkort, satt du i mamma och pappas bil på uppfarten, rökte och lyssnade på introt? Ja, du är nog den enda som gjort det.
Vinjetten (samt låten Woke Up This Morning med Alabama 3) är klart bland de bästa som gjorts för en tv-serie, känslan är så grym!!
Att han inte dog en lång och plågsam död är det sämsta med hela serien
Jo, han kunde vara mer än lite irriterande, men jag gillar tolkningen att AJ är hur Tonys psyke skulle ha sett ut om han inte var med i maffian. Tony kan ta ut sitt hat på andra, det kan inte AJ, som då vänder det inåt och blir deprimerad.
En intressant grej är att serien blir betydligt mörkare efter säsong två, och Tonys psykopati blir allt mer tydlig. Läste att det hade att göra med att manusförfattarna tröttnade på att tittarna gillade Tony och hans gäng, och ansträngde sig extra för att visa vilka svin de verkligen var.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!