Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-02-18, 22:39
  #25
Medlem
jaghar10fingrars avatar
Jag skulle föreslå antingen ca 2g "vanlig" psilocybin-svamp, en mindre mängd DMT eller ca 80ug LSD. Det bästa med dessa alternativ är förmodligen att de är ganska lättdoserade, till skillnad från 4-HO-MET.

DMT är nog trots allt mitt absoluta förslag. Se bara till att vara redo för det och ha en god vän som hjälper dig, gärna någon med tidigare erfarenhet.

Välkommen till verkligheten
Citera
2013-02-18, 23:05
  #26
Medlem
MuskelManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbfanskapet
Det kan fortfarande vara dåligt för en nybörjare att börja med en normal dos. Jag tycker också han ska börja bra lågt, så han inte blir helt chockad.

Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Jo jag kom på att de stora bokstäverna kunde få folk att tro att det var en väldigt superliten dos jag menade, det gjorde jag inte. Ville bara uppmärksamma om att man ska vara försiktig då man kan vara extra känslig mot vissa substanser osv så har man aldrig kört den så ska man inte gå efter andras doser utan hitta sin egen.
Är ju inte unikt bara för att det är första gången.

Jag förstår hur ni resonerar och kan hålla med er till viss del, men någon gång ska h*n doppa fötterna i kosmos, och då är det lika bra att h*n öppnar dörren helt istället för att ställa den på glänt.
Citera
2013-02-18, 23:07
  #27
Medlem
WangHaos avatar
25I-Nbome alla dagar i veckan.
Citera
2013-02-19, 21:44
  #28
Medlem
uuy1851s avatar
I'd do shrooms
Citera
2013-02-19, 21:48
  #29
Avstängd
25I-Nbome är den mildaste. Sen 25C-Nbome.

En Special lapp.

Sen LSD.

Sen DMT.

Sen kan du lägga ner det psykedeliska
Citera
2013-02-19, 22:04
  #30
Medlem
korvmackan100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniffing
25I-Nbome är den mildaste. Sen 25C-Nbome.

En Special lapp.

Sen LSD.

Sen DMT.

Sen kan du lägga ner det psykedeliska

Får inte glömma bort svampen, meskalinen och dissociativa droger som du måste ha på din meritlista innan du får sluta.
Citera
2013-02-19, 22:08
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Svamp var den första jag tog, och jag anser att den passar bra till det, förutsatt att man doserar försiktigt.

Lightcloud! Vad tror du om "specialaren" som första hallucinogen? Nåväl, har tagit nbome 2 gånger tidigare, en gång tillsammans med ecstasy så flöt iväg riktigt ordentligt då.
Citera
2013-02-19, 22:26
  #32
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvklar
Lightcloud! Vad tror du om "specialaren" som första hallucinogen? Nåväl, har tagit nbome 2 gånger tidigare, en gång tillsammans med ecstasy så flöt iväg riktigt ordentligt då.

Tar du en lapp, trippar med någon du känner väl och planerar allt kan den fungera ypperligt. Håller inte i sig så ofantligt länge heller, så jag vågar påstå att den hade varit grym!
Citera
2013-02-20, 01:53
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Tar du en lapp, trippar med någon du känner väl och planerar allt kan den fungera ypperligt. Håller inte i sig så ofantligt länge heller, så jag vågar påstå att den hade varit grym!

Läste om inlägget i din tripprapport. Fan vilken tärd situation. Får verkligen hoppas att det är samma, för den här rapporten var azum!
Citera
2013-02-20, 02:59
  #34
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvklar
Läste om inlägget i din tripprapport. Fan vilken tärd situation. Får verkligen hoppas att det är samma, för den här rapporten var azum!

Oavsett lär du inte blir missnöjd. Trippar BAAAALLLS på "Special" nu. Helvete vad synfältet är stöööört. Sinnes.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback