Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-18, 01:42
  #1
Medlem
jenzinos avatar
liten snabb trailer med filmen vi håller på, http://www.youtube.com/watch?v=cSK4r5nrCew , observera att de som e filmat i videon är med vanlig kamera. Vi har bättre utrustning bara att vi ville göra en snabb trailer, och skulle va kul med SERIÖSA ue'are som skulle vilja va en del av filmen. inga ''oseriösa klagande flashbackare'' utan folk som gillar ha kul, ue'a o allt inom dom ramarna
Citera
2013-02-19, 05:15
  #2
Avstängd
Animalovers avatar
Folk gillar att klaga på FB :-D har inte sett trailern ännu dock men snart så.
Citera
2013-02-19, 05:39
  #3
Medlem
MrHippies avatar
Tja, vill ni bli tagna seriöst be någon kolla över eran engelska i trailern.. den är hemsk


Sen ja, var inte så mycket att se alls ? Dåligt redigerad ?

Tyvärr, blir nog ingen hit
Citera
2013-02-19, 07:41
  #4
Medlem
DeNyfiknas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHippie

Tyvärr, blir nog ingen hit

Haha, Kan vara dagens roligaste kommentar. Vadå ingen hit?
Citera
2013-02-19, 13:19
  #5
Medlem
jenzinos avatar
den som var den riktiga trailer gjorde ja på sony vegas men somnade o datorn laddade ur utan att den hade sparats, o orkade inte sitta o göra om hela trailer helvete så gjorde en ny med mindre klipp o annat ljud i windows standard programmet, tror ni seriöst att ja skulle använda den trailer till en seriös film!? IDIOTER .. den som vi ska göra med mer klipp o platser e garanterat bättre. Jag e inte bäst på engelska och göra trailers men ja tycker om det ja gör och ni stoppar inte mig.
__________________
Senast redigerad av jenzino 2013-02-19 kl. 13:23. Anledning: läst fel på inlägg
Citera
2013-02-19, 13:30
  #6
Medlem
hehejadus avatar
Tycker det är svårt att läsa dina inlägg men jag ska försöka.. Är svenska ditt andra språk?

Vad fick dig att tro att folket på Flashback skulle uppskatta en snabbt ihopslängd trailer där man knappt ser någonting? Fattar inte heller varför ni filmade en bil som åker längst gatan? Ni förstår väl att om ni hade tagit tid på er och gjort om den bra trailern så skulle ni få bättre respons. Helt onödigt att försöka skita ut en trailer bara för att. Jag blev inte sugen när jag såg trailern iaf.
Citera
2013-02-19, 21:18
  #7
Medlem
breakbabess avatar
För att bruka flashback skall man vara 18år..

Förövrigt så förstår jag inte vad klippet på en bil som åker längsmed gatan har med Ue att göra?
Citera
2013-02-19, 21:32
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av breakbabes
För att bruka flashback skall man vara 18år..

Förövrigt så förstår jag inte vad klippet på en bil som åker längsmed gatan har med Ue att göra?

Det är nåt försök på Sopranos-feeling tror jag.

Det här är ingen trailer. Det är ett dåligt, totalt intetsägande videoklipp. Kom tillbaka om 10 år.
Citera
2013-02-20, 08:03
  #9
Medlem
Hade ditt klipp varit seriösare, samt att du hade haft med ett riktigt ställe och inte ditt skyddsrum i din källare så hade jag nog bidragit med något klipp. Nu kan du nog bortse från det. Klipper hellre ihop mina klipp själv! Tack & Hej, leverpastej!
Citera
2013-02-20, 08:25
  #10
Medlem
Psykoanalyss avatar
Gött med ny film!
Ser fram emot ert lite mer seriösa projekt. Ta inspiration från UE Kingz dom gör ju lätt dom fetaste uefilmerna!
Citera
2013-02-20, 08:38
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoanalys
Gött med ny film!
Ser fram emot ert lite mer seriösa projekt. Ta inspiration från UE Kingz dom gör ju lätt dom fetaste uefilmerna!
Roliga och komiska är dom iaf!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback